Craioveanca susține faptul că suma pe care o are de achitat este uriașă pentru consumul pe care îl înregistrează într-o casă cu două camere, în care nu are altceva decât un televizor, un frigider, un boiler și câteva becuri.

”Din 2018-2019, eu am probleme cu cei de la CEZ”

De asemenea, femeia susține că are probleme cu facturile la energie din anul 2018 și că i-a dat în judecată pe cei de la CEZ.

”Din 2018-2019, eu am probleme cu cei de la CEZ. I-am dat în judecată şi am trecut la ENEL, ajunsesem să plătesc facturi paralele. Cei de la ENEL mi-au spus să dau în judecată CEZ-ul, ceea ce am şi făcut. Acum m-am trezit cu facturi de peste 80.000 de mii de lei. Eu nu am consumatori, am o casă cu două camere, cât să consum cu nişte becuri, un televizor şi un boiler? Facturile îmi vin fără un index. Au venit cei de la CEZ şi mi-au zis că în România este posibil orice. Adică eu ajunsesem să plătesc într-o lună la un distribuitor 1.400 de lei şi la altul 800 de lei. Acum trei, patru ani aşa plăteam. Dacă era vina mea mă debranșau”, a declarat femeia, pentru GDS.ro.

Citeste si: VIDEO EXCLUSIV| Veniturile mici și cheltuielile mari fac ca traiul în România să devină o misiune imposibilă

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Așadar, femeia și-a angajat un avocat și vrea să acţioneze în instanţă distribuitorul de energie electrică.

Facturi mari la electricitate

[Sursa foto: playtech.ro]

Reacția companiei de energie electrică

Citeste si: Urmează o perioadă de scumpiri masive. Cât va costa un kilogram de carne de porc, înainte de Crăciun

Între timp, ENEL s-a sesizat și a transmis că a blocat facturarea și că va verifica situația, anunță jurnaliștii GDS: ”Enel Energie Muntenia verifică aspectele sesizate în articolul de mai sus și, până la clarificarea acestora, a decis blocarea facturării clientului pentru a nu-i aduce prejudicii. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat acestuia și îl asigurăm de toată deschiderea noastră în clarificarea aspectelor semnalate”.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si