Inselatorie sau greseala umana? Scandalul de la Kaufland care a devenit viral. 18 lei la raft, 20 de lei la casa de marcat
Inselatorie sau o greseala a angajatilor la unul dintre cele mai mari lanturi de hypermarket-uri din Romania. Eroarea, intentionata sau nu, a fost demascata si filmata de un barbat care a postat imediat filmuletul pe internet. Imaginile au starnit reactii agresive in randul internautilor.
Nici casiera, nici domnisoara de la ghiseul de informatii, nici unul dintre sefii de magazin nu au stiu ce sa ii raspunda, pe moment barbatului care a descoperit diferenta de pret. Unul era cel afisat pe raft, alta era suma de pe bon.
"Dupa ce am cumparat ieri un produs care s-a dovedit ca are un alt pret afisat, fata de cel de pe bon.
Deci, avem un balsam la aproape 18 lei"
"19 lei si 99 de bani. Ok. Pretul la raft este altul. Si ieri a fost altul si nu s-a remediat. Am semnalat problema ieri"
Omul sustine ca nici dupa ca ar fi anuntat reprezentantii magazinului problema nu s-a rezolvat. A revenit in magazin a doua zi sa verifice si a constatat cu stupoare ca nimic nu se schimbase.
"Mi s-au restituit banii. Va multumesc mult. Am semnalat problema iar azi la ora 14 persista aceeasi problema"
Produsul a costat 19 lei 99 (n.r de bani) in schimb afisat la raft este 17 lei. De la capatul raftului l-ati luat? De pe capat, da"
"Am fost si aseara, am cumparat niste produse, din 3 produse 2 erau cu pretul gresit.
Filmati?
Da.
Deci, nu aveti voie sa filmati, in primul rand.
In primul rand? In primul rand ar fi bine sama lamuriti pe mine"
Problema reprezentantilor pare sa nu coincida cu cea semnalata de client. Mai deranjati par insa de faptul ca barbatul inregistreaza totul.
"Puteati sa spuneti dumneavoastra ca va pare rau, ca sef de magazine. Ne pare rau dar nu aveti voie sa fimati in magazin"
Astept sa imi restituiti banii.
Vorbim, lamurim, dar fara…Eu nu doresc sa vorbesb decat in public. Mie mi se pare o practica inselatoare"
Nici vorba de inselatorie sustin reprezentantii hypermarket-ului.
"Eticheta a fost corectata si diferenta de pret a fost restituita clientului. Ulterior, am demarat verificari suplimentare a tuturor etichetelor din magazin. Ne cerem scuze pentru neplacere, a fost o eroare umana.[...]"
Peste 1 milion si jumatate de oameni au privit imaginile postate pe site-ul de socializare si peste 30 de mii de utilizatori le-au distribuit.
Cei mai curajosi si-au aratat indignarea prin mesajele de sustinere lasate pe pagina.