În timpul concertului susținut de Jason Derulo, care a avut loc în ultima zi a festivalului IntenCity, artistul a purtat boxeri marca PSD Underwear al căror logo a stârnit discuții și amuzament. Pe rețelele de socializare au apărut mai multe imagini și comentarii răutăcioase.

Imaginile au ajuns pe rețelele de socializare

Un participant la festival a publicat o fotografie pe pagina sa de Facebook din timpul concertului, afirmând că artistul “are chiloți cu PSD”.

Mai mulți internauți au spus că a reușit să facă reclamă Partidului Social Democrat care conduce la Craiova și în Dolj. Alții au spus că ar fi o jignire adusă partidului, fiind vorba despre lenjeria intimă. 

Citeste si: George Simion, nunta anului în România. Alerta cu bombă a fost falsă. Cele mai controversate momente- LIVE TEXT

De fapt, este vorba despre o marcă de boxeri pentru bărbaţi din Statele Unite. 

Încasări de milioane de euro

Primarul PSD și organizator al festivalului, Lia Olguța Vasilescu, a fost prezentă la concertul lui Jason Derulo și a publicat trei videoclipuri pe pagina sa de Facebook.

“Am încercat să aducem, anul acesta, 5 dintre primii 10 artiști ai planetei. Și prezența lor pe scenă a făcut diferența...”, a spus aceasta. 

Citeste si: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?- catena.ro

Citeste si: Irina Columbeanu și Ramona Gabor l-au scos pe Irinel Columbeanu de la azil! Gestul emoționant făcut de fiica fostului milionar! Unde l-a dus pe tatăl ei?- wowbiz.ro

Citeste si: Când nu se fac nunți în 2023? Mare atenție când programați data marelui eveniment

Jason Derulo s-a numărat printre artiştii care au urcat pe scena festivalului IntenCity, desfăşurat pe Stadionul „Ion Oblemenco” din Craiova.

Citeste si: Câți ani are Dani Mocanu? Lucruri neștiute despre celebrul cântăreț

IntenCity este un festival de muzică care a avut loc în perioada 26-28 august 2022, pe stadionul Ion Oblemenco din Craiova.

Festivalul IntenCity a fost organizat de Opera Română Craiova, cu sprijinul Primăriei și al Consiliului Local Craiova.

În urma festivalului, orașul Craiova ar fi avut încasări de 1,5 milioane de euro din cazări, 1 milion de euro încasări de mâncare și un milion încasări din bilete, sponsorizări și vendori.


 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si