În timpul concertului susținut de Jason Derulo, care a avut loc în ultima zi a festivalului IntenCity, artistul a purtat boxeri marca PSD Underwear al căror logo a stârnit discuții și amuzament. Pe rețelele de socializare au apărut mai multe imagini și comentarii răutăcioase.
Imaginile au ajuns pe rețelele de socializare
Un participant la festival a publicat o fotografie pe pagina sa de Facebook din timpul concertului, afirmând că artistul “are chiloți cu PSD”.
Mai mulți internauți au spus că a reușit să facă reclamă Partidului Social Democrat care conduce la Craiova și în Dolj. Alții au spus că ar fi o jignire adusă partidului, fiind vorba despre lenjeria intimă.
Citeste si: George Simion, nunta anului în România. Alerta cu bombă a fost falsă. Cele mai controversate momente- LIVE TEXT
De fapt, este vorba despre o marcă de boxeri pentru bărbaţi din Statele Unite.
Încasări de milioane de euro
Primarul PSD și organizator al festivalului, Lia Olguța Vasilescu, a fost prezentă la concertul lui Jason Derulo și a publicat trei videoclipuri pe pagina sa de Facebook.
“Am încercat să aducem, anul acesta, 5 dintre primii 10 artiști ai planetei. Și prezența lor pe scenă a făcut diferența...”, a spus aceasta.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Citeste si: Când nu se fac nunți în 2023? Mare atenție când programați data marelui eveniment
Jason Derulo s-a numărat printre artiştii care au urcat pe scena festivalului IntenCity, desfăşurat pe Stadionul „Ion Oblemenco” din Craiova.
Citeste si: Câți ani are Dani Mocanu? Lucruri neștiute despre celebrul cântăreț
IntenCity este un festival de muzică care a avut loc în perioada 26-28 august 2022, pe stadionul Ion Oblemenco din Craiova. Festivalul IntenCity a fost organizat de Opera Română Craiova, cu sprijinul Primăriei și al Consiliului Local Craiova.
În urma festivalului, orașul Craiova ar fi avut încasări de 1,5 milioane de euro din cazări, 1 milion de euro încasări de mâncare și un milion încasări din bilete, sponsorizări și vendori.