Ediția de miercuri seară a celui mai simplu și ușor de înțeles quiz show din istoria televiziunii mondiale a clasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, atât în ceea ce privește populația din întreaga țară, cât și în rândul publicului de la orașe.
Citeste si: Dan Negru: „Mă bucur că devine un fenomen”
Conform datelor furnizate de Kantar Media, stația TV a acumulat o cotă de piață de peste 15%, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban, cu emisiunea prezentată de Dan Negru, în intervalul 22:30 –
Miercuri, în intervalul orar menționat anterior, Kanal D a fost pe primul loc, cu 4,7% rating și 15,7% cotă de piață, pe targetul All Urban, și 4,4% rating și 15,2% cotă de piață, pe targetul Național.
O medie de 775.000
În minutul de aur, atins la 22:30, peste 1.4 milioane de fani din întreagă țară “intrau” în cea mai antrenantă și relaxantă competiție a minții.