Kanal D a spulberat audienta aseara cu serialul “Fiica ambasadorului” . Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe două categorii de public, înregistrând la nivelul întregii țări o cotă de piață de peste 20% si aproape 2 milioane de tele
Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen “Fiica ambasadorului”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.
Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.