1 din 3 | Kanal D a spulberat audienta aseara cu serialul “Fiica ambasadorului” . Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe două categorii de public, înregistrând la nivelul întregii țări o cotă de piață de peste 20% si aproape 2 milioane de tele
2 din 3 | Kanal D a spulberat audienta aseara cu serialul “Fiica ambasadorului” . Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor
3 din 3 | Kanal D a spulberat audienta aseara cu serialul “Fiica ambasadorului” . Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor
Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen “Fiica ambasadorului”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.
Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
Minutul 21:27 a adus maximă audiență
Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.
Serialul este difuzat cinci zile pe săptămână
Serialul “Fiica ambasadorului” este difuzat cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.
Este studentă în anul 3 la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. ”Pasiunea pentru jurnalism o am încă de mică, atunci când scriam în jurnale gânduri, idei și dorințe pe care le aveam. Pasiunea s-a menținut și peste ani, realizând că acest domeniu înseamnă multă cunoaștere. Diversitatea pe care o oferă jurnalismul mă face să mă regăsesc total, drept urmare am aplicat și pentru un job în domeniu”.
Îi place să descopăr mereu locuri noi și să cunoască oameni. Natura reprezintă pentru Alexandra locul în care se deconectează de fiecare data.
Cărțile de dezvoltare personală și psihologie au devenit o pasiune pentru ea: ”Părerea mea este că ne ajută în sfera autocunoașterii, cât și în relaționarea cu ceilalți”.
”Pe viitor sper să lucrez tot în presă și să ajung un jurnalist de success”.