Kanal D a fost lider de audiență, în Prime Time, cu serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha”, conform datelor furnizate de Kantar Media, stația s-a clasat pe primul loc, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban.
Kanal D a acumulat, cu episodul difuzat aseară, o cotă de piață de peste 20% în rândul populației din întreaga țară, o medie de peste 1.1 milioane (1.182.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul “Mă numesc Zuleyha”.
Citește si: Kanal D, lider în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”
Ieri, în intervalul orar 20:00 – 22:30, Kanal D a fost lider de piață, cu 6,7% rating și 20,2% cota de piață, pe targetul Național, și 6,5% rating și 18,9% cota de piață, pe targetul All Urban. Minutul de aur, atins la 22:01, peste un milion și jumătate (1.562.000) de români din întreagă țară erau cu ochii pe Kanal D.
Citește si: “Sunt din neam de preoți”. Andreea Doinea, actrița din ”Strada Speranței”, dezvăluiri inedite
Serialul “Mă numesc Zuleyha”, este difuzat de luni până vineri, de la 20:00, la Kanal D.
„Sunt aici ca să-ți transmit informația în timp real” - Relatează adevărul și duce mai departe tehnicile învățate în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Cu trei ani de licență și doi ani de master, plus experiența acumulată în presă, se declară o adevărată jurnalistă.
„Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna. Sunt o persoană cu bun simț, iubesc ceea ce fac, iubesc oamenii, animalele, natura și lucrurile frumoase. Ca un jurnalist adevărat, citesc și sunt preocupat de dezvoltarea personală. Sunt aici pentru mine, pentru tine, pentru voi, pentru a face ca lucrurile să funcționeze cum trebuie în țara noastră"
Georgiana Balaban ocupă funcția de traffic manager.