Kanal D, lider de piață pe Comercial si Național, cu reality-ul “Casa iubirii”
#Pe targetul Comercial, emisiunea prezentata de Andreea Mantea a înregistrat o cotă de piață de peste 21%.
“Reality show-ul “Casa iubirii” a cucerit inima publicului, emisiunea cu si despre dragoste, prezentata de Andreea Mantea, s-a clasat din nou, pe primul loc in audiente cu editia de miercuri, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00.
Citește și: Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00
Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Kanal D a înregistrat 2.0 puncte de rating si 21,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54Nat ABCD), si 2.6 puncte de rating si 17,4% cota de piață, pe targetul National.
Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunea “Casa iubirii”
Gala “Casa iubirii” fost urmărită de o medie de 446.000 de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
În minutul de aur, atins la 10:58, peste o jumatate de milion de telespectatori (515.000) din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură emisiunea difuzata la Kanal D.