Kanal D, lider de piata, pe National si Comercial, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00
Luni, 13 martie, Kanal D a fost lider incontestabil in audiente, cu Stirile Kanal D, editia de la ora 12:00, pe doua categorii de public monitorizate, pe targetul Comercial si National.
Pe targetul Comercial, statia a acumulat aproape 25% cota de piata.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, statia a acumulat o cota de piata de aproape 25% din segmentul de piata Comercial. Sute de mii de romani au ales postul Kanal D, pentru a-si insusi portia de informatie relevantă, din cadrul Stirilor Kanal D, editia de pranz, prezentata de Ilinca Obădescu.
Astfel, in intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,0% Rating si 24,4% cota de piata, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), si 2,2% Rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National.
O medie de peste 390.000 de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit luni Stirile Kanal D, in intervalul mai sus mentionat, minutul de aur fiind inregistrat la 12:00, cand peste o jumatate de milion (521.000)
de telespectatori s-au aflat in fata televizoarelor, urmarind editia de pranz a buletinului informativ de la Kanal D.