Kanal D, lider de piata pe toate segmentele de public cu Stirile Kanal D, editia de pranz
Ieri, 11 mai, Kanal D a fost lider incontestabil de piata cu Stirile Kanal D, editia de pranz, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
In intervalul orar 12:00 – 13:00, grupajul informativ Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D, pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate cele trei targeturi monitorizate.
Pe durata difuzarii buletinului informativ, Kanal D a atins 2,9% puncte de rating si 15,8% cota de piata, la nivelul intregii tari (target National), 2,7% puncte de rating si 14,2% cota de piata, in randul publicului de la orase, si 2,2% puncte de rating si 18,2% cota de piata, pe Comercial.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
O medie de 507.000 telespectatori romani au urmarit ieri Kanal D, pe toata durata difuzarii editiei de pranz, Stirile Kanal D, minutul de maxima audienta fiind inregistrat la 12:20, cand in fata micilor ecrane s-au aflat 600.000 de privitori care urmareau informatiile oferite de Ilinca Obadescu, in cadrul buletinului informativ.