Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile
„Puterea Dragostei”, Stirile Kanal D, „Teo Show”, „In cautarea adevarului” si serialele serii, „Lacrimi la Marea Neagra” si „Mireasa din Istanbul”, au tinut milioane de telespectatori in fata micilor ecrane
Emisiunile Kanal D difuzate miercuri, 4 septembrie, au plasat statia pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, la nivelul publicului Comercial, Kanal D a cumulat 1,7% Rating si 13,6% cota de piata, pe All Urban, 2,0% Rating si 11,3% cota de piata, iar pe National a inregistrat 2,4% Rating si 12,9% cota de piata.
Emisiunile difuzate la Kanal D, atat in Day Time cat si Prime Time, au fost in preferintele milioanelor de romani, incepand cu „Puterea Dragostei”, prima parte, difuzata in intervalul 11:00 – 12:00. Show-ul fenomen’, prezentat de Andreea Mantea, s-a situat pe primul loc, pe cele trei categorii de public, cu 1,5% Rating si 19,7% cota de piata, pe Comercial, 1,6% Rating si 12,1 cota de piata pe All Urban, si 2,4% Rating si 16,2% cota de piata, pe National.
Cea de-a doua parte „Puterea Dragostei” a situat statia pe locul 1 pe National, cu 4,0% Rating si 17,1% cota de piata, si 18-49 Urban, cu 3,3% Rating si 21,8% cota de piata, in intervalul difuzarii – 17:00 -19:00. Pe locul 2 s-a situat cu cifrele pe All Urban, 3,3% Rating si 13,8% cota de piata.
Stirile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au plasat Kanal D pe primul loc in audiente la nivelul publicului din intreaga tara, cu 3,0% Rating si 18,2% cota de piata, si pe locul
secund pe Comercial (1,4% cota de piata si 15,7% Share) si All Urban (1,9% Rating si 13,0% cota de piata).
„In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, a fost pe podium pe primul loc, pe National, cu 3,5% Rating si 18,7% cota de piata, si s-a clasat pe locul doi, cu Comercialul reprezentat de 1,6% Rating si 17,3% cota de piata, si targetul All Urban, cu 2,1% Share si 12,7% cota de piata.
„Teo Show” a continuat seria cifrelor de top pozitionand statia pe primul loc, pe National, cu 3,0% Rating si 15,2% cota de piata, si All Urban cu 2,2% Rating si 12,1% Share.
Comercialul a fost reprezentat pe locul secund cu 1,6% Rating si 15,7% cota de piata, in intervalul difuzarii productiei, 15:00 -17:00.
Serialul turcesc „Lacrimi la Marea Neagra” a situat Kanal D pe locul doi pe toate targeturile, inregistrand 5,4% Rating si 13,7% cota de piata pe National, 4,9% Rating si 12,8% cota de piata pe All Urban, si 4,0% Rating si 13,8% cota de piata, pe Comercial.
Si „Mireasa din Istanbul” a continuat seria audientelor de top, pe locul secund cu toate targeturile, inregistrand 2,2% Rating si 9,6% cota de piata, la nivelul publicului Comercial, 3,2% Rating si 12,2% Share, pe All Urban, si 3,3% Rating si 13,6% Cota de piata, in ceea ce priveste publicul National.