Close sidebar
Close sidebar

Kanal D, pe primul loc cu Știrile Kanal D, ediția de prânz Pe parcursul întregii zile, Kanal D a fost pe locul doi în clasamentul televiziunilor

Vineri, 22 iulie, buletinul informativ al Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentat de Cristina Dorobanțu, a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două segmente de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Diana Puiu,

Kanal D, pe primul loc cu Știrile Kanal D, ediția de prânz Pe parcursul întregii zile, Kanal D a fost pe locul doi în clasamentul televiziunilor


DISTRIBUIE
acest articol

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață cu Știrile Kanal D, ediția de prânz, atât la nivel Național, cât și pe targetul Comercial.

Citeste si: Ce emisiune va prezenta Dan Negru din toamnă?

Ediția de vineri a Știrilor Kanal D, difuzată în intervalul 12:00 – 13:00, prezentată de Cristina Dorobanțu, a acumulat 1.9% puncte de rating și 12.1 % cota de piață, în rândul publicului din întreagă țară, și 1.4% puncte de rating, cu 14.3% cotă de piață, în rândul publicului Comercial (21-54 ABCD).

Citeste si: Daniela Gyorfi, dezvăluiri inedite despre Liviu Guță. Ce crede artista despre dispariția acestuia- kanald.ro

Citeste si: Daniela Gyorfi dezvăluie ultima discuție a soțului ei cu Liviu Guță, înainte ca artistul să dispară: „Pe George l-a sunat”. Vedeta are o ipoteză șocantă- wowbiz.ro

Citeste si: Primul ministru care anunță concedieri. "Vor pleca 20% dintre colegi. Cine nu livrează performanță să-și caute de muncă"- antena3.ro

O medie de 342.000 de români s-au aflat în față micilor ecrane vineri, în fiecare minut al difuzării Știrilor Kanal D, minutul de maximă audiență, fiind atins la 12:59, când 487.000 de telespectatori urmăreau materialele prezentate în cadrul grupajului informativ al Știrilor Kanal D, prezentat de Cristina Dorobanțu, la Kanal D. 

Citeste si: Kanal D, lider de audiență cu ediția de duminică a emisiunii „Roata Norocului”

            În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe două categorii de public, cu programele difuzate vineri. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate vineri, stația TV acumulând, pe întreaga perioadă a zilei, 2.3% puncte de rating și 13.9% cotă de piață, pe targetul National, și 1.8%
puncte de rating și 11.2% cotă de piață, pe targetul All Urban. 

 

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI