Kanal D, prima optiune a telespectatorilor din Romania! In intervalul orar 11:00 – 19:00, statia s-a clasat pe primul loc, pe targetul Comercial
Joi, 9 mai, show-ul matrimonial “Puterea Dragostei” si Stirile Kanal D, de la ora 12:00, au condus topul audientelor, iar Kanal D a fost, din nou, pe primul loc in preferintele telespectatorilor.
Astfel, pe parcursul difuzarii productiilor de mai sus mentionate, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia TV plasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Ieri, in intervalul de difuzare a primei parti “Puterea Dragostei”, 11:00 – 12:00, show prezentat de Andreea Mantea, Kanal D a fost lider absolut de audienta. Pe toate categoriile de public monitorizate din Romania, statia TV s-a plasat pe primul loc, in topul televiziunilor.
Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 2,2% arting si 19,6% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,1% rating si 16,1% cota de piata, pe targetul National, si 1,9% rating si 13,8% cota de piata, pe targetul All Urban.
Pozitia de lider de piata Kanal D s-a mentinut ieri si pe intervalul difuzarii Stirilor Kanal D, de la ora 12:00 (pe intervalul orar 12:00 – 13:00), pe toate categoriile de public din Romania. Kanal D a inregistrat 1,7% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul National, 1,3% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,3% rating si 9,5% cota de piata, pe
targetul Comercial.
Kanal D, lider de audienta, pe parcursul difuzarii programelor din timpul zilei, pe targetul Comercial
Preferinta telespectatorilor din Romania, pentru programele difuzate la Kanal D, s-a reflectat ieri in audientele inregistrate de postul TV. Astfel, Kanal D a fost ieri prima optiune a telespectatorilor, show-ul “Puterea Dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, “In cautarea adevarului”, “Teo show”, difuzate in intervalul orar 11:00 – 19:00, au clasat Kanal D pe prima treapta a podiumului audientelor, pe targetul Comercial.
Astfel, in ceea ce priveste audientele inregistrate de Kanal D, in intervalul orar 11:00 – 19:00, pe publicul de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Kanal D a fost lider de audienta. Postul TV a devansat celelalte statii TV concurente, pe targetul Comercial, inregistrand 2,0% rating si 12,6% cota de piata.