In luna aprilie, seful Facebook pe partea de reclame a precizat ca integrarea tehnologiei LiveTail dureaza mai mult decat se preconiza din cazua fraudei din acest sector, dar si a problemelor de compatibilitate. In cele din urma, Facebook a decis inchiderea LiveRail, informeaza zf.ro.

”Închidem LiveRail pentru a ne concentra pe metode mai bune pentru a ajuta publisherii să îşi vândă reclamele direct către advertiser, precum şi pentru expansiunea ofertei noastre de reclame video prin Reţeaua de Audienţă.

Acestea este cee ace mai mulţi parteneri ne-au spus că vor să facem, iar noi credem că mişcarea va face reclamele video mai relevante pentru persoanele care le urmăresc”, a anunţat Facebook.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Călin Georgescu, halucinant. Cum s-a întâlnit cu o altă specie „în niciun caz umană" și ce crede despre piramide și primul pas pe Lună- antena3.ro

Citeste si: Cine sunt românii care l-au votat pe Călin Georgescu. A fost ales de mulți cu studii primare sau medii- wowbiz.ro

In Romania, tehnologia LiveRail a fost iniţial testată pe platforma video locala Trilulilu, fondată de romanii Andrei Dunca şi Sergiu Biriş.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si