In luna aprilie, seful Facebook pe partea de reclame a precizat ca integrarea tehnologiei LiveTail dureaza mai mult decat se preconiza din cazua fraudei din acest sector, dar si a problemelor de compatibilitate. In cele din urma, Facebook a decis inchiderea LiveRail, informeaza zf.ro.
”Închidem LiveRail pentru a ne concentra pe metode mai bune pentru a ajuta publisherii să îşi vândă reclamele direct către advertiser, precum şi pentru expansiunea ofertei noastre de reclame video prin Reţeaua de Audienţă.
Acestea este cee ace mai mulţi parteneri ne-au spus că vor să facem, iar noi credem că mişcarea va face reclamele video mai relevante pentru persoanele care le urmăresc”, a anunţat Facebook.
Citeste si: Un iaht plin cu turiști s-a scufundat în Marea Roșie. Sunt 30 de persoane dispărute, iar forțele aeriene militare intervin pentru a găsi supraviețuitori- kanald.ro
Citeste si: Ce se întâmplase cu Gabriel Cotabiță în ultimele luni! Declarațiile făcute de soția lui cu puțin timp înainte ca artistul să moară: „Era riscant”- wowbiz.ro
Citeste si: Răsturnare de situaţie în scandalul custodiei copiilor lui Prigoană. Fiul cel mare al acestuia blochează cererea Adrianei Bahmuțeanu- antena3.ro
In Romania, tehnologia LiveRail a fost iniţial testată pe platforma video locala Trilulilu, fondată de romanii Andrei Dunca şi Sergiu Biriş.