Ludovic Orban, anunţ important pentru elevi
Premierul Ludovic Orban a anunţat că procesul de creştere a procentului de elevi care să poată participa la învăţământul online continuă.
"Continuăm acest proces de creştere a procentului de şcoli şi de elevi care să poată participa la învăţământul online. Licitaţiile la nivel naţional, derulate prin intermediul ONAC, au nişte proceduri care sunt impuse de legislaţia europeană", a explicat Orban.
Premierul a afirmat că tabletele nu se dau definitiv familiilor, ci se dau "într-o formă de comodat".
"Sigur, se reiau licitaţiile la nivel naţional şi pe tronsoanele, pe regiunile în care nu avem încă tablete, dar am prevăzut încă două soluţii şi cer autorităţilor locale şi unităţilor şcolare să achiziţioneze tablete, pentru că tabletele nu
Miercuri, 30 septembrie, în conformitate cu datele transmise de inspectoratele școlare județene (inclusiv Inspectoratul Școlar al Municipiului București), se înregistrează următoarea situație:
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
- 12.540 de unități de învățământ în Scenariul 1 (S1): participarea zilnică (față în față) a tuturor preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție sanitară.
- 4.535 de unități de învățământ în Scenariul 2 (S2). Acesta presupune participarea zilnică (față în față) a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a și a XII-a, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție, respectiv revenirea parțială (prin rotație de una-două săptămâni) a elevilor din celelalte clase de gimnaziu și liceu, cu respectarea și
aplicarea tuturor normelor de protecție.- 581 de unități de învățământ în Scenariul 3 (S3) implică participarea tuturor preșcolarilor și elevilor la activități/lecții online. Menționăm că dintre cele 581 de unități aflate în această situație, numai 139 de unități de învățământ figurează în acest scenariu din cauza cazurilor de COVID-19 înregistrate. Diferența de 442 de unități de învățământ rezultă ca urmare a ratei de incidență a cazurilor din localitatea în care funcționează și/sau a infrastructurii școlare/școli în care se execută diverse lucrări de reabilitare.
Sursa: agerpres.ro