Vocea publicului a fost, și de această dată, cea mai importantă, aceștia au decis, după cele două jocuri de imunitate ale săptămânii, în care s-au duelat Faimoșii și Războinicii, cine să părăsească competiția dintre cei patru concurenți propuși.  Mellina a fost concurenta cu cele mai puține voturi din partea telespectatorilor, astfel că ea și-a luat adio de la competiție, după luni de zile în care a demonstrat că are abilitățile necesare unei adevărate supraviețuitoare, luptând și aducând puncte importante pentru echipa sa.

Resemnată și cu zâmbetul pe buze, mulțumind pentru toată această experiență inedită pentru ea, Mellina i-a îmbrățișat pe colegii săi și a avut un discurs emoționant, care i-a mișcat teribil pe cei din Arenă. 

Prima reacție a Mellinei după ce a fost eliminată din Survivor România

“După primul traseu pe care l-am făcut aici, la `Survivor România`, fiecare zi în plus  a fost ca un bonus pentru mine. Faptul că am ajuns până aici vreau să fie dovada faptului că orice om poate să facă orice în viața asta. Eu sunt un om extrem de emotiv, sunt o simplă cântăreața compozitoare… `Survivor` înseamnă ceva diferit pentru fiecare, eu va mulțumesc din inimă pentru această experiență… Furnicuța out ”, a încheiat Mellina aseară discursul, înainte de a părăsi Arena.

Citeste si: Marinescu și Alexandra se duelează pe traseele de la Survivor România

Weekend de top pentru Kanal D, în Prime Time, cu “Survivor România”

Kanal D a fost, și în acest weekend, pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu reality-ul fenomen “Survivor România”, când milioane de fani au urmărit orele de competiție sportivă și reality sută la sută autentic. Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe întreaga durata de difuzare a emisiunii “Survivor România”, devansând celelalte stații concurente. 

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Loredana Groza a reacționat public după ce a văzut cu cine e Iulia Vântur în vacanță- wowbiz.ro

Citeste si: Cimitirele civilizației umane. Cum au ajuns să fie abandonate pe câmpuri milioane de mașini, avioane, biciclete și chiar tancuri- antena3.ro

Kanal D a fost lider de audiență cu emisiunea Survivor

Sâmbătă, 10 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:58 – 23:59), Kanal D a fost lider de piață, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând 10,6% rating și 25,3% cota de piață, pe targetul Național, 8,3% rating și 20,7% cota e piață, pe tagretul All Urban, și 7,1% rating și 22,6% cota de piață, pe targetul Comercial. 

Ediția de sâmbătă a emisiunii prezentate de Daniel Pavel a fost urmărită de o medie de peste 1.880.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:13, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste două milioane și jumătate (2.543.000) de fani. 

Citeste si: VIDEO Cum și-a găsit Alin Oprea tatăl natural? „Am ales special seara de Crăciun și vârsta de 33 de ani. Era vârsta la care Iisus Hristos s-a răstignit și luna în care s-a născut.”- kfetele.ro

Citeste si: Mesajul dur în limba română al lui Michele Morrone după ce a vizitat o parte din atracțiile turistice din România- radioimpuls.ro

Citeste si: „Orașul Mântuirii” sau „mini-Grecia” de la malul Mării Negre. Așezarea antică ascunde un tezaur chiar lângă țărm- antena3.ro

Citeste si: Kanal D, pe primul loc în Prime Time, în primele trei luni ale lui 2021, cu o cotă de piață de 20% pe targetul Național- Creștere semnificativă față de anul precedent – 33% Share

KanalD a fost lider absolut de audiență cu Survivor România

Și duminică, 11 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audiență cu Survivor România, pe intervalul de difuzare a emisiunii (19:59 – 23:51) prezentate de Daniel Pavel. Stația TV a înregistrat 11,2% rating și 24,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 19,8% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,1% rating și 22,3% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de aseară, cu eliminarea Razboinicei Mellina, a fost urmărită de o medie de aproape 2 milioane (1.982.000) de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:17, peste două milioane și jumătate (2.567.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si