Close sidebar
Close sidebar

Metode alternative de publicitate in cadrul unui eveniment

Evenimentele de amploare sunt create cu scopul de a lansa ori de a informa publicul consumator, in spatii publice special amenajate. Indiferent de domeniu, orice activitate desfasurata in aer liber are ca scop promovarea. Pe langa mediul online, alegerea locurilor potrivite, care sa iti ofere vizibilitate, face parte din resursele de promovare.

C.I.P.,


DISTRIBUIE
acest articol

Metode de promovare care primesc atentie si ofera vizibilitate

Prezentari, dezbateri publice. Evenimentele in aer liber, conferintele sau seminariile targetate in functie de profil intotdeauna vor obtine randamentul dorit. Sunt locurile ideale in care iti poti face reclama, iti poti prezenta sau vinde produsele. De asemenea, sunt evenimente la care participa doar oameni interesati de subiect si vei stii sa te adresezi punctual. Asigura-te ca iti pregatesti un speach coerent, care sa ofere publicului informatii relevante.

Promovare directa la stand. Un stand de prezentare va ramane intotdeauna o metoda activa de promovare fiind modalitatea prin care te adresezi in mod direct publicului tinta. Pentru vizibilitate poti apela la corturi speciale pentru evenimente, care sa iti evidentieze brand-ul sau logo-ul companiei. Sunt corturi personalizate care iti ofera posibilitatea sa le folosesti indiferent de conditiile meteorologice. 100% impermeabile si rezistente la foc, corturile fiind alcatuite dintr-o structura metalica din aluminiu si acoperite cu un acoperis impermeabil, cu o inaltime ajustabila.

Print-ul corturilor personalizate se realizeaza UV la 1200 dpi si poate fi personalizat integral, pana la cel mai mic detaliu ori doar acoperisul, in functie de preferinte. Corturile personalizate ofera o vizibilitate si o imagine profesionala in cadrul oricarui eveniment, respectiv targuri, expozitii, petreceri in aer liber, centre de informare, etc.

Citeste si: Un nou cutremur în această dimineață, în România! Ce magnitudine a avut și unde s-a resimțit- kanald.ro

Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro

Citeste si: Melania Trump spune că este „mândră” de fotografiile cu ea nud: „De-a lungul istoriei artiști au venerat corpul uman”- antena3.ro

Comunicare eficienta. Mediul offline poate reprezenta un canal eficient de comunicare, care sa tina la curent publicul interesat. O comunicare bazata intotdeauna pe informatii noi, corecte si relevante poate tine publicul la curent cu noile schimbari si ii poate convinge sa apeleze la noile servicii.

Este important sa ajungi la publicul stabilit prin mijloacele de comunicare pe care stii ca le au la indemana. Daca nu sunt adeptii tehnologiei, atunci ramai fidel stilului clasic si incearca sa te adaptezi. Nu uita de presa scrisa, care inca mai este urmarita de un public variat, in ciuda tehnologiei avansate. Pe de alta parte, daca vrei sa te adresezi unui public cat mai variat, atunci nu uita nici canalele online de promovare, respectiv site-urile de socializare tot mai des accesate de public.
Incearca sa iti gasesti loc in paginile de profil pentru a-ti gasi modalitatea de publicitate potrivita. Facebook a devenit locul in care poti posta o gama variata de anunturi de promovare sau vanzare. Acolo un public diferit este capabil sa inteleaga informatia, sa o proceseze si sa o materializeze intr-un sens productiv.

Google Adwords. Filtrul care te ajuta sa ajungi tot mai usor la publicul de care ai nevoie. Mai exact, o optimizare eficienta a motoarelor de cautare, pentru a descoperi care sunt cele mai frecvente cautari si pentru a incerca sa ajungi in listele de cautari ale consumatorilor. Este o forma de a ajunge la rezultatele dorite intr-un timp cat mai scurt, dar eficient.
 

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI