Metode de promovare care primesc atentie si ofera vizibilitate
Prezentari, dezbateri publice. Evenimentele in aer liber, conferintele sau seminariile targetate in functie de profil intotdeauna vor obtine randamentul dorit. Sunt locurile ideale in care iti poti face reclama, iti poti prezenta sau vinde produsele. De asemenea, sunt evenimente la care participa doar oameni interesati de subiect si vei stii sa te adresezi punctual. Asigura-te ca iti pregatesti un speach coerent, care sa ofere publicului informatii relevante.
Promovare directa la stand. Un stand de prezentare va ramane intotdeauna o metoda activa de promovare fiind modalitatea prin care te adresezi in mod direct publicului tinta. Pentru vizibilitate poti apela la corturi speciale pentru evenimente, care sa iti evidentieze brand-ul sau logo-ul companiei. Sunt corturi personalizate care iti ofera posibilitatea sa le folosesti indiferent de conditiile meteorologice. 100% impermeabile si rezistente la foc, corturile fiind alcatuite dintr-o structura metalica din aluminiu si acoperite cu un acoperis impermeabil, cu o inaltime ajustabila.
Citeste si: Un nou cutremur în această dimineață, în România! Ce magnitudine a avut și unde s-a resimțit- kanald.ro
Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro
Comunicare eficienta. Mediul offline poate reprezenta un canal eficient de comunicare, care sa tina la curent publicul interesat. O comunicare bazata intotdeauna pe informatii noi, corecte si relevante poate tine publicul la curent cu noile schimbari si ii poate convinge sa apeleze la noile servicii.
Google Adwords. Filtrul care te ajuta sa ajungi tot mai usor la publicul de care ai nevoie. Mai exact, o optimizare eficienta a motoarelor de cautare, pentru a descoperi care sunt cele mai frecvente cautari si pentru a incerca sa ajungi in listele de cautari ale consumatorilor. Este o forma de a ajunge la rezultatele dorite intr-un timp cat mai scurt, dar eficient.