In articol:
Ion Rădoi susține că sindicatul nu este reprezentat în comisiile tehnice. Sunt aceleași comisii prin care se fac achizițiile importante la metrou. Deasemenea, Ion Rădoi afirmă că trenurile noi, CAF, nu au nicio problemă.
„Din 26 ianuarie și până acum unul dintre trenuri este agățat pe niște pereți ai depoului Berceni, de 6,5 milioane de euro, și nu-l putem da jos pentru nu știm ce se întâmplă cu
Citeste si: Maria Ghiorghiu a prezis moartea lui Cornel Galeș. Ce a scris cu câteva zile în urmă
Citeste si: O româncă a fost răpită din Germania și dusă la produs în Spania
Bărbatul a ținut să explice că deraierea metroului la gararea în depou a fost produsă de un soft cu o eroare, iar un accident similar s-ar fi putut întâmpla și cu călători la bord.
Metrorex: „Trenul deraiat în ianuarie e și acum agățat pe pereți. Nu-l putem da jos”
„Iată cum dăm banii românilor pe licitații făcute pentru comisioane. Degeaba spun asta de mult timp, nu văd măsurile.
Liderul sindicatului Unirea menționează că într-o licitație dreaptă, compania Astra Arad ar fi avut șanse să câștige în fața concurenților străini. De altfel, explică că prin rândul concurenților străini se numără și compania spaniolă care este suspectată că a obținut contractul cu Metrorex prin metode ilegale.
„Astra Arad funcționează de 40 de ani.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
În mai 2019, la patru luni de la accident, metroul, în valoare de 6,5 milioane de euro, care a deraiat nu a fost pus în circulație, potrivit libertatea.ro. În ianuarie 2020 se va împlini un an de când garnitura stă suspendată în depou.
„Slavă Domnului că nu s-a întâmplat în circulație acest accident, la orele de vârf, când avem 2.000 de oameni în vagon!” a încheiat Ion Rădoi în cadrul emisiunii.