Potrivit anunţului MAT, principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează reţelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai ţării noastre.

Selecția se va derula în perioada septembrie-octombrie

Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracţie), precum şi experienţele enogastronomice, transmite Ministerul Turismului. 

Selecţia urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an şi vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 şi 1 milion de urmăritori) şi mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).

Citeste si: Sute de șoferi din România pregătesc un amplu protest în benzinării din cauza scumpirii carburanților

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Data limită de transmitere a propunerilor este 28 iunie. 

Ce trebuie să cuprindă propunerile

Propunerile transmise trebuie să cuprindă informaţii relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât şi din Europa (două pieţe: Marea Britanie şi Germania), pentru fiecare categorie indicată şi al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum şi alte date referitoare la criteriile de

evaluare şi costuri.

Citeste si: O femeie din Timișoara a fost păcălită de o agenție de turism să plătească 4.000 de euro pentru o vacanță

Postările făcute de influenceri trebuie să fie veridice, neînșelătoare și autentice, comparațiile legate de destinația turistică a țării noastre cu destinații ale altor țării trebuie să fie făcute în mod obiectiv și pozitiv, care sa nu discrediteze sau să denigreze România.

Citeste si: Horoscop săptămânal 27 iunie 2022- 3 iulie 2022: Perioadă de foc pentru trei zodii

Demersul face parte din campania integrată de promovare a destinaţiei turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de MAT, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, conform planului agreat.

Citeste si: Calendar ortodox 26 iunie 2022: Ce sărbătoare este duminică?

Materialul complet îl puteți urmări în cadrul jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si