In articol:
Pasagerii, majoritar români, fiind nemulțumiți de cele întâmplate vineri, 7 iulie 2023, cer o soluție pentru a se acasă.
Peste 200 de persoane sunt în situația de a aștepta o soluție. Nu este niciun oficial Wizz aici.
Cel mai apropiat zbor către România este duminică și biletele sunt extrem de scumpe. Vorbim de 300 de euro. Nu avem niciun răspuns”, a
Citește și: VIDEO Accident major între două autobuze în New York. Cel puțin 80 de persoane au fost rănite
Cei aproximativ 200 de români au fost asistați de personalul aeroportului, care din nefericire le-a oferit posibilitatea cazării doar pentru 24 de ore.
În aceeași zi, compania aeriană a transmis un comunicat de presă despre pasagerii pe care i-a transportat din România
Cu toate că pasagerii au apelat de nenumărate ori call center-ul companiei aeriene, românii nu au primit decât promisiunea returnării banilor. De asemenea, în primă frază, operatorii call center-ului nici nu știau de anularea zborului.
Compania în cauză, una dintre cei mai mari operatori aerieni low-cost de pe teritoriul Europei, nu a răspuns solicitărilor de comentarii din partea presei.
Citește și: VIDEO- Traficul aerian se apropie ușor de valorile înregistrate înainte de pandemie
Potrivit SimpleFlying.com, compania a înregistrat venituri de 4,9 miliarde de euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2023, dar a suferit o pierdere netă de 564,6 milioane de euro. Cu toate acestea, se estimează că operatorul va obține un profit net de 450 milioane de euro pentru anul în curs.
Citește și: Pasager înjunghiat cu o sticlă spartă de un scandalagiu în avion