In aceste momente se testeaza diverse situatii, pentru a vedea cum se comporta in trafic, ce lucruri se recunosc si cum ar putea sa fie imbunatatite sistemele. Cei de la Bosch au contracte cu mai multe companii producatoare de autoturisme din intrega lume, companii carora le livreaza soft-uri si aparatura tehnologica.
"Suntem intr-o faza de dezvoltare avansata. Noi asa o numic. Nu suntem in faza in care sa spunem 'gata, asta e, ii dam drumul'.
Chiar si asa, compania se ghideaza dupa principiul conform caruia masina trebuie condusa de sofer, nu invers.
1. Conducerea conventionala- in care soferul controleaza absolut totul, dar este asistat de o serie de tehnologii care sa-l ajute.
2. Conducere partial automatizata- masina poate face singura o multitudine de manevre, dar soferul trebuie sa fie atent la tot ce se intampla.
3. Conducere total automatizata- masina poate face totul singura, dar chiar si asa, soferul trebuie sa supravegheze autovehiculul, daca nu tot timpul, macar o perioada mai redusa.
Citeste si: Cod galben de PLOI torențiale, descărcări electrice și GRINDINĂ! Care sunt județele afectate?- kanald.ro