Nicio măsură după tragediile de la metrou
Totusi, autoritatile de la noi nu trebuie sa priveasca prea departe pentru a vedea ce inseamna siguranta in subteran.
Colegul meu Petre Nechita ne arata de unde ne putem inspira pentru conditii civilizate si fara pericole. Petre, ne-ai facut curiosi.
Bun gasit! Va propun sa privim inspre Milano.
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Citeste si: Vremea extrem de caldă: Nor de praf saharian, deasupra României
Descoperim acolo magistrala M5. 19 statii, multe din ele dotate cu panouri de securitate si un sistem de-a dreptul sf. Metroul este coordonat de la distanta. Nu e nevoie de mecanic. Proiectul a costat cam jumatate de miliard. Lesne de inteles, accidentele sau sinuciderile sunt scoase din ecuatie.
Surpriza: avem o magistrala 5 si in Bucuresti. Drumul Taberei- Pantelimon. Ceva mai lunga si cu 3 statii in plus. Costurile sunt insa estimate la 2 miliarde de euro. Fara elementele din Milano care pentru noi suna SF. Unde mai pui ca finalizarea unui astfel de proiect e o chestiune extrem de complicata la noi. "La Sfantu'-asteapta" s-ar putea sa circulam in subteran pe o astfel de ruta. Acestea au fost informatiile.