In articol:
„Înseamnă că reţeaua de transport principal a agentului termic este de 3 ori mai proastă decât acum 3 ani, indicatorul fiind cantitatea de apă care se pierde. Am spus că vom avea o iarnă grea, pentru că reţeaua de transport va fi mai proastă decât acum 3 ani.
El a vorbit şi despre call center-ul care va fi implementat pentru bucureşteni unde pot sesiza problemele privind termoficare şi a precizat că la Elcen nu este o problemă, însă la Termoenergetica da.
„Ieri (marţi- n.r.) am fost personal în call center-ul în care suntem în curs de al implementa pentru bucureşteni şi nu a existat vreo problemă care să vină dinspre Elcen.
„O să vedeţi zilele următoare. Chiar o să mergeţi la ei acolo”, a declarat Nicuşor Dan, întrebat câţi oameni vor fi angajaţi la call center.
Citeste si: O nouă celulă de criză la Cotroceni. Anunţul făcut de preşedintele Klaus Iohannis
Nicușor Dan a mai spus că vor fi sute de avarii, însă există echipe şi materiale cu care se poate interveni cât se poate de repede
„Vom avea sute de avarii. Raportul pe care l-am primit când am semnat contractul pentru acea finanţare e că în ultimul an am avut 1.700 de avarii. O să avem sute de avarii, promisiunea este de a interveni cât se poate de repede. Soluţia este pe termen mediu. Există o soluţie de avarie în care să ne asigurăm că există suficiente echipe şi material şi există şi oamenii să fie informaţi asupra problemei. Am spus în campanie. Nu se poate mai mult. Soluţia e pe termen mediu şi o să înceapă lucrările din primăvară”, a mai adăugat primarul general.
Primarul general al Capitalei a prezentat, miercuri într-o conferinţă de presă, bilanţul la 20 de zile de mandat, la sediul PMB.