In modul ProPilot, volanul este ascuns in bord, scaunele sunt date automat pe spate, iar bordul se transforma intr-un OSD (On Screen Display), care nu este altceva decat un mare ecran OLED curbat.
Pe acest ecran vor putea fi afisate imagini la 360 de grade din jurul masinii, captate de camerele si senzorii montaţi pe aceasta. Cu o putere echivalenta a 400 de cai, IMx promite o autonomie de 600 de kilometri.
Insa, ceea ce diferenţiaza cu adevarat conceptul celor de la Nissan faţa de alte masini electrice autonome aflate in dezvoltare are mai mult legatura cu cei din jurul masinii decat cu cei din interior.
Faptul ca masinile electrice sunt silentioase poate reprezenta o problema de securitate pentru pietonii care, neauzind sunetul unui motor care arde combustibil, pot fi luaţi prin surprindere de apropierea masinii.
Cei de la Nissan s-au gandit sa rezolve aceasta problema cu muzica. IMx va reda muzica in exterior atunci cand navigheaza la viteze reduse, de 20-30 Km/h.
Astfel, pietonii vor sesiza un sunet care indica apropierea, doar ca acesta va fi muzica in locul sunetului tradiţional al motoarelor auto.
Sursa: News.ro