”Începând cu 21 martie, toate zborurile regulate ale Blue Air vor fi suspendate până la ridicarea stării de urgenţă decretate în România. Blue Air va continua să opereze zboruri charter, în cazul în care există cerere suficientă pentru o anumită destinaţie sau la cererea expresă a unor organizaţii sau autorităţi”, informează Blue Air, într-un comunicat.
Citeste si: Țara care eliberează 85.000 de deţinuţi din cauza coronavirusului
Astfel, în intervalul 17 – 20 martie, Blue Air va continua să opereze un program ajustat la nivelul cererii din această perioadă, conţinând un număr limitat de zboruri, ”al cărui obiectiv esenţial este de a aduce pasagerii români acasă”.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Pasagerii care au zboruri rezervate cu data de călătoriei până pe 31 mai 2020 (inclusiv) şi doresc să îşi reprogrameze călătoria, pot beneficia de rebooking gratuit, pentru zboruri după data de 1 iunie, sau de restituirea sumei sub formă de voucher, ce va putea fi folosit pentru călătoriile viitoare.
Citeste si: Angajații Ford Craiova, în somaj tehnic
„Cu toţii ne confruntăm cu o situaţie exceptională, iar lupta împotriva coronavirusului este responsabilitatea fiecaruia dintre noi, toţi dorindu-ne să îi protejăm pe cei dragi şi să contribuim la stoparea acestei crize.
Suspendarea zborurilor regulate reprezintă pentru, noi, la Blue Air, o premieră tristă şi o decizie dificilă din punct de vedere uman, economic şi operaţional, însă susţinem pe deplin măsurile luate de Guvernul României şi suntem conştienţi de necesitatea acestora pentru a gestiona eficient lupta în contextul pandemiei. Prioritatea noastră este siguranţa pasagerilor noştri, preocupându-ne totodată de confortul lor emoţional. De aceea, facem toate eforturile pentru a-i aduce acasă pe cetăţenii rămaşi departe de ţară şi de familiile lor, şi întreaga echipă Blue Air este mobilizată pentru a păstra un dialog permanent cu pasagerii noştri ale căror planuri de călătorie sunt afectate
în această perioadă. Ne bazăm pe inţelegerea şi înţelepciunea comunităţii Blue Air, pasageri şi echipă deopotrivă, şi credem că optimismul şi responsabilitatea sunt principalele noastre arme şi reprezintă primii paşi către revenirea la normalitate”, spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.
Citeste si: Coronavirus. Cum poți prepara acasă soluție dezinfectantă