Aeronava trebuia să plece miercuri, la ora 07.20, de pe Aeroportul „Henri Coandă” Otopeni.

"Aeronava programată să decoleze în această dimineaţă spre Bruxelles s-a întors aseară din ultimul zbor efectuat cu o defecţiune tehnică care este în curs de remediere”, arată reprezentanţii companiei Tarom.

Potrivit sursei citate, pasagerii au fost rerutaţi pe zboruri ale companiilor partenere sau pe următorul zbor al companiei Tarom,  în funcţie de opţiunile acestora.



Tarom a precizat că nu există alte modificări ale programului de operare.

Marţi, o cursă a companiei de stat Tarom a avut o întârziere de peste trei ore, din cauza unor probleme tehnice la aeronavă, au declarat pentru News.ro surse apropiate companiei.

Un eveniment similar a avut loc luni, când cursa Bucureşti- Sofia şi zborul retur au înregistrat întârzieri de peste patru ore, reprezentanţii companiei Tarom spunând că a fost o defecţiune la sistemul de comunicaţii al aeronavei.

În ultima lună au avut loc mai multe incidente legate de zborurile Tarom, în special din cauza unor defecţiuni tehnice.

O cursă Tarom din 14 octombrie, pe ruta Bucureşti-Timişoara, a fost amânată două ore, din cauza defectării unui difuzor. Tot în 14 octombrie, cursa Bucureşti-Iaşi care trebuia să decoleze de pe Aeroportul “Henri Coandă” a fost anulată, unul dintre pasageri reclamând că reprezentanţii companiei nu au oferit nicio explicaţie.


În 13 octombrie, un avion cu destinaţia Iaşi a ratat decolarea de pe Aeroportul “Henri Coandă”, din cauza unei probleme tehnice.

La sfârşitul lunii septembrie, o cursă Tarom spre Amsterdam s-a întors la Bucureşti din cauza unei defecţiuni la instalaţia de climatizare

În urma acestor incidente, Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, a cerut măsuri suplimentare de control privind siguranţa avioanelor aflate în portofoliul companiei de stat Tarom, iar verificările să fie efectuate şi de către alţi angajaţi decât cei care le fac pe cele zilnice.


Directorul general interimar al companiei Tarom, Dan Plaveti, a declarat luni, la Parlament, că nu este vorba despre incidente la cursele aeriene, ci doar de întârzieri de operare, cauzate de intrarea în mentenanţă a aeronavelor.

“Nu există echipamente depăşite moral. Întotdeauna piesele vin numai de la furnizorii agreaţi de producător şi întotdeauna sunt piese noi.(...) Programul de mentenanţă este respectat cu stricteţe şi este conform tuturor reglementărilor internaţionale şi naţionale. Deci nu se poate face rabat vreodată de la partea de siguranţă a aeronavelor Tarom”, a precizat directorul general interimar al companiei.

Tarom operează în prezent cu 22 de aeronave, după ce unul dintre aparatele Airbus A310, cumpărate în 1992, a ieşit din uz în data de 12 septembrie.

Compania ia în calcul păstrarea unei flote de 21 de aeronave în sezonul de iarnă, după ce a doua aeronavă de acelaşi tip va ieşi din uz în data de 31 octombrie, potrivit unui răspuns trimis de reprezentanţii companiei, la solicitarea News.ro.

Tarom a raportat pentru primul semestru al acestui an pierderi de 28,6 milioane lei (peste 6 milioane euro), de opt ori mai mari faţă de nivelul prevăzut în bugetul de venituri şi cheltuieli.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si