CORINA: AM VORBIT PE LA UN 10-11 si seara la 7 deja a fost la mine sa masuram. Am masurat pentru bucatarie si pentru un mini dressing pe hol, am facut contract si am dat si avans 500 de euro? Pe loc, la aceiasi intrevedere? Da. Nici macar faptul ca v-a facut un pret asa, pe loc, in 10 min, nu v-a dat de gandit? Nu ca se recomanda... iar asta e o filma cunoscuta din Oradea de mobile.
Femeii i s-a parut de incredere, asa ca nu a avut nicio retinere sa incheie intelegerea. Cu o oferta de nerefuzat a fost atrasa si o alta clienta.
- Dansul a insista cu o grila de reduceri suplimentara pe care mi-o poate acorda, in sesnul ca daca platesc un avansa de 50 la suta si daca sunt de accord cu livrarea in 40 de zile, voi avea o reducere toatala de 15 la suta fata de pretul pietei.
Si nu sunt singurele victime.
- Aveam 10% discount pt comanda in 40 de zile, inca 5% put plata cash..se adunau niste discounturi si se simtea. Am platit un total de 4700 de lei.
Cu totii au crezut ca fac afacerea vietii lor in momentul in care au semnat contractele pentru mobilierul la comanda.
- Din clipa in care i-am dat banii colaborarea a inceput sa scartie, am inceput sa am un sentiment neplacut.
- Cand s-au facute cele 30 de zile a zis ca nu mai poate si trebuie sa respecte contractul de 40 de zile. A venit si termenul de 40 de zile si a venit cu os cuza cum ca furnizorii de materie prima au dificultati in a le trimite materialele si atunci va trebui sa mai asteptam.
- Mi-a murit nu stiu ce matusa, nus tiu ce am de facut si sa stiti ca sunt frontuile pentru bucatarie gresite si a trebuit sa face retur si mai dureaza 2 saptamani.
Cand clientii si-au dat seama ca ceva este in neregula, au inceput sa puna tot mai multe intrebari. Explicatiile primite erau tot mai elaborate.
- Ce motive va invoca? nu pot sa ajuns sa livrez comanda pentru ca am socrul in spital,nu pot sa ajung pt ca mi-am inmormantat socrul, pt ca colaboratorii de la suceava nu mi-au livrat fronturile necesare.
- Deci practic cate pasuiri au fost? Vreo 3 sau 4 pasuiri cuo depasire a temernului de o luna jumate, aproape doua.
-Ne-a tot dus cu vorba pana in punctul in care pe la inceputul lunii dec am realizat ca nu o sa mai primesc nici banii nici mobila.
Clientii au schimbat cu firma mailuri si au dat zeci de telefoane.
DISCUTIE REPREZENTANT MOBILA- CLIENT PAGUBIT
- CHIAR credeti ca atat de prosti sau de nebuni suntem noi, incat ne jucam inm ceea ce priveste comanda unui client? Mai ales pe o suma primita pe un anumit contract? Chiar atat de batut in cap ma credeti ca sunt?
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Abia cand a devenit clar ca mobila promisa nu va mai ajunge la ei, au mers la politie.
- Am facut o plangere la politie pentru ca nu se raspundea nici la mail nici la telefon.
Intr-unul dintre cazuri, clientul pagubit a vrut sa-si faca singur dreptate. Sub pretextul ca ar avea nevoie de mobila, a chemat reprezentantii firmei la o alta adresa. Insa cand acestia au vazut situatia in care se afla, au decis sa faca ei insisi plangere.
-Pe 18 decembrie am primit un mail in care am fost anuntata de plangerea facuta de ei si ca-mi aduce mobilierul de bucatarie in fata blocului si din avansul pe care i l-am dat imi restituie suma de 430 si ceva de lei.
La Politia capitalei exista mai multe plangeri ale clientilor care s-au trezit inselati. Reprezentantii politiei ne-au confirmat ca se fac cercetari in caz, dar pana cand legea nu isi va spune cuvantul, cel mai bine este sa fiti atenti la cine apelati daca aveti nevoie de mobila.