Close sidebar
Close sidebar

O poză deocheată a pus un zbor în pericol. Pilotul a refuzat să decoleze

Este vorba despre un pilot al unei companii americane care a refuzat să decoleze după ce un pasager a trimis o poză nud unui alt pasager.

Diana Bostan,

Zbor anulat din cauza unei poze nud


DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Totul a avut loc în timpul unei curse Houston, SUA- Cabo San Lucas, Mexic. Pilotul s-a arătat deranjat de faptul că pasagerii trimit imagini nud.

Un pilot a refuzat să decoleze din cauza unor poze deocheate

"Uite cum stă treaba, dacă acest lucru continuă în timp ce suntem la sol, va trebui să mă retrag la poarta de îmbarcare, toată lumea va trebui să coboare, va trebui să implicăm paza și... vacanța voastră va fi distrusă”, a spus pilotul.

Citeste si: VIDEO- Scandalurile de pe aeroporturi continuă. Pasagerii sunt extrem de revoltați: "Ne-au dat un voucher de 35 de lei"

Citeste si: Cod galben de PLOI torențiale, descărcări electrice și GRINDINĂ! Care sunt județele afectate?- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: Dispariţii misterioase în Rusia. Putin îşi arestează cercetătorii care au inventat rachetele hipersonice- antena3.ro

"Așa că voi, oameni buni, indiferent ce e chestia aia AirDrop, nu mai trimiteți poze nud și hai să mergem în Cabo".

Un bărbat a împărtășit pasagerilor o poză nud cu el

O pasageră a povestit că în momentul în care s-a aurcat în avion a primit o notificare privind niște fișiere partajate cu AirDrop, fiind vorba de o poză nud.

O altă pasageră a anunțat însoțitorii de zbor.

Citeste si: Blue Air va contesta în instanță amenda de 2 milioane de euro. Compania acuză ANPC de incompetență și abuz în serviciu

"Siguranța, securitatea și bunăstarea clienților și a angajaților reprezintă cea mai mare prioritate a echipei în orice moment. Atunci când li se aduce la cunoștință o potențială problemă, angajații noștri abordează problemele pentru a sprijini confortul celor care călătoresc cu noi", a precizat compania aeriană în comunicat.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI