Cristina Balan a dezvaluit la inceputul anului 2014 mai mult probleme la nivelul plafonului interior la masinie Tesla Model S, unde apărut rosturi tot mai mari, pe măsură ce producţia creştea. Dupa ce a ridicat problema, romanca a fost fortata sa demisioneze, potrivit declaratiilor sale. După ce a părăsit Tesla, romanca i-a spus magnatului Elon Musk faptul că inginerii pun componente defecte în maşină, cu toate că ştiu despre probleme.
Tanara de 35 de ani a absolvit în 2002 cursurile Universităţii Transilvania din Braşov. In calitate de inginer, ea a lucrat la unele dintre cele mai spectaculoase automobile proiectate vreodată precum consola centrală a modelului Audi R8, interiorul portierelor de la Porsche Cayenne, modulul bateriilor de pe Mercedes-Benz B-Class, dar şi cel de pe Toyota Rav4 EV
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Din august 2010 şi până în aprilie 2014 a lucrat pentru Tesla unde a proiectat elemente de interior şi module pentru baterii. Înainte să de angajeze la Tesla a lucrat la Boeing iar în prezent şi-a fondat propria companie de proiectare Tesseract Motors, informeaza zf.ro.
La ora actuală. Tesla este producătorul celei mai cunoscute maşini electrice de pe piaţă, cu autonomii de peste 500 de kilometri, în timp ce restul constructorilor oferă cel mult 200 km, iar singurele automobile care ar putea surclasa Tesla, sunt abia la stadiul de concept.