Cristina Balan a dezvaluit la inceputul anului 2014 mai mult probleme la nivelul plafonului interior la masinie Tesla Model S, unde apărut rosturi tot mai mari, pe măsură ce producţia creştea. Dupa ce a ridicat problema, romanca a fost fortata sa demisioneze, potrivit declaratiilor sale. După ce a părăsit Tesla, romanca i-a spus magnatului Elon Musk faptul că inginerii pun componente defecte în maşină, cu toate că ştiu despre probleme.
Tanara de 35 de ani a absolvit în 2002 cursurile Universităţii Transilvania din Braşov. In calitate de inginer, ea a lucrat la unele dintre cele mai spectaculoase automobile proiectate vreodată precum consola centrală a modelului Audi R8, interiorul portierelor de la Porsche Cayenne, modulul bateriilor de pe Mercedes-Benz B-Class, dar şi cel de pe Toyota Rav4 EV
Din august 2010 şi până în aprilie 2014 a lucrat pentru Tesla unde a proiectat elemente de interior şi module pentru baterii. Înainte să de angajeze la Tesla a lucrat la Boeing iar în prezent şi-a fondat propria companie de proiectare Tesseract Motors, informeaza zf.ro.