Astfel, școala gimnazială numărul 30 “Gheorghe Ţiţeica” din Constanţa a anunțat, sâmbătă, printr-un comunicat de presă, că de luni, 13 septembrie, de la ora 12:00, cadrele didactice, personalul didactic auxiliar şi personalul nedidactic va intra în grevă japoneză, cu scopul de a atrage atenția autorităţilor asupra problemei cu care se confruntă această unitate de învăţământ de mai mulţi ani.

O școală gimnazială din Constanța va intra de luni, în grevă japoneză, din cauza lipsei de spaţiu pentru elevii unităţii de învățământ

“Este vorba despre lipsa de spaţiu suficient, astfel încât cei 1460 de elevi ai instituţiei nu beneficiază de baza materială a laboratoarelor, a bibliotecii şi nici de sală de sport. Suntem consternaţi de faptul că factorii decidenţi din administraţia locală nu au găsit soluţii optime pentru rezolvarea acestei probleme ce afectează o comunitate mare de elevi şi de părinţi, problemă cunoscută, de altfel, încă de pe vremea administraţiei Făgădău”, se arată în comunicat.

O școală gimnazială intră în grevă japoneză, din cauza lipsei de spaţiu pentru elevii unităţii de învățământ
O școală gimnazială intră în grevă japoneză, din cauza lipsei de spaţiu pentru elevii unităţii de învățământ[Sursa foto: PixaBay]

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Citeste si: 13 septembrie, prima zi de scoală. Condițiile în care se vor organiza festivitațile de deschidere

Totodată, aceeași sursa mai precizează că acţiunea colectivului de la şcoala gimnazială numărul 30 nu va afecta procesul de învăţământ.

Citeste si: Ministrul Educației a anunțat că 2.400 de elevi nu vor începe luni şcoala cu prezenţă fizică


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si