În acest restaurant, nu e nevoie să ridici mâna ca un ospătar să vină să îți ia comanda. Tot ce trebuie să faci este să scanezi codul QR de pe masă. Cu doar căteva atingeri, comanda ajunge direct la bucătar. Ospătarul ajunge la masă doar ca să aducă preparatele.
Ideea a fost a unui patron de restaurant
În zilele aglomerate, jumătate dintre clienți folosesc aplicația.
"E foarte comod, mult mai simplu. Mai ales în weekend când e aglomerat aștepți mult mâncarea, vine rece, mai ia comanda greșit ospătarul. Nu mai stai cu mâna ridicată."
Citeste si: VIDEO- Ultimele pregătiri pentru festivalul din Craiova. Biletele sunt aproape sold out
Și pentru personal, munca este cu mult mai ușoară.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro
Citeste si: INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”- wowbiz.ro
Gabriela, ospătar: "Multe mese pline și trebuie să te împarți la toată lumea în mod egal și cu aplicația am timp să preiau mai multe mese în același timp."
Citeste si: Atracțiile turistice din Grecia care pot fi vizitate și iarna. Se află în top pe lista turiștilor
Ideea aplicației a fost a lui Irinel Lazăr, patronul unui restaurant din Ploiești, care a simțit pe propria-i piele deficitul de pe piața muncii.
Aplicația pe care a gândit-o face munca mai multor angajați odată și îi menajează afacerea:
Irinel Lazar, co-fondator aplicație: "Ne-am gândit la o aplicație care să nu îi scoată de tot, dar care să îi ajute pe cei care mai sunt în acest domeniu."
8 restaurante folosesc deja aplicația
Un an jumătate a lucrat la aplicație împreună cu doi programatori.
Acum, la câteva luni de la lansare, 8 restaurante din țară o folosesc cu succes.
Citeste si: Salată de vinete în stil oriental. Cum se prepară Baba Ghanouj? Ingredientul secret
Irinel Lazar, co-fondator aplicație: "Digitalizarea unui restaurant nu mai ține de viitor, de prezent. Se elimină multe cheltuieli, frustrări și manageriezi ușor meniul. Ai un client mai fericit, nu unul care a așteptat jumătate de oră să-l bagi în seamă."
Citeste si: Cât au costat 4 băuturi și o porție de mâncare, în Mykonos: „Evident, un fel de înșelătorie"
Industria ospitalității are nevoie de 50.000 de angajați așa că tehnologia ne va servi în viitor. Cele mai multe hypermarketuri au implementat sisteme de self checkout, unde clienții isi pot face cumpărăturile rapid și fără a mai intra în contact cu angajații.