Panglica taiata si petrecere cu sampanie la inaugurarea a 15 kilometri de autostrada pe transonul Lugoj-Deva
Au pus-o de-o mica petrecere campeneasca chiar in mijlocul noii autostrazi! Panglicile s-au taiat, dopurile sampaniilor au sarit cat colo, iar invitatii s-au infruptat din colacul romanesc aflat pe masa. Toata petrecerea pentru doar 15 kilometri de autostrada, pe tronsonul Lugoj-Deva.
Daca n-am sti...nici ca s-ar mai povesti, vorba scriitorului! Dar pentru ca stim exact cum au stat lucrurile, va aratam si dumneavoastra cum se face o inaugurare veritabila. Mai intai se aseaza o masa in mijlocul strazii...ca sa "dea bine" la imagine, apoi se "accesorizeaza cu o o domnisoara sau doua, care sa sustina panglica ce urmeaza sa fie taiata.
Pare ca domnisoara asteapta sa fie remarcata de vreun "guru" al modei, caci asa pozeaza pentru aparatul foto.
In jurul mesei asezate pe mijlocul soselei este agitatie mare. Constructorii (4.17), asteapta si ei momentul culminant: taierea panglicii.
Nici nu mai conteaza ca in jurul lor, bietii muncitori nu mai prididesc cu treaba. Ca doar vorba aceea: "seful e sef oriunde" iar ordinul trebuie executat, nu comentat.
Momentul culminant nu s-a lasat prea mult asteptat. Cu doua foarfece si cu zambetele la purtator, cei doi sefi au savurat fractiunile de secunda la maximum, chiar daca, in fundal, muncitorii nu stiau cum sa isi continue treaba fara sa derajeze mai-marii imparatiei.
Asa cum sade bine unor actori principali, cei doi "taietori de panglica" au fost apaludati indelug pentru "reprezentatie".
SA CURGA SAMPANIA!
Incununarea succesului operatiunii a fost marcata cu sampanie din belsug, caci dopurile au sarit mai ceva ca la o petrecere din club!
Iar ca momentul sa fie declarat un real succes, nu se putea ca nimeni sa nu guste din colacul de pe masa. S-a incumetat sa o faca o domnisoara.
Una peste alta, inaugurarea a bucurat toti participantii.
Nu de alta, dar e foarte posibil sa fie si ultimul astfel de eveniment pentru o lunga perioada, judecand dupa cum se anunta viitorul.
„Urmatorul tronson care presupune niste tunele va intarsia doi, poate trei ani”, a declarat Sorin Ghihor-Izraila, sef department mentenanta DRDP Timisoara.