Modificarea Codului Fiscal este o lama cu dublu tais, proprietarii de masini de teren si bolizi cu motoare mari fiind favorizati daca vor trece legile. In schimb, vor avea de suferit oamenii cu masini mici, ale caror impozite vor creste cu pana la 50%.
Parlamentarii se apara, sustinand ca aceasta masura i-ar descuraja pe romanii care aleg sa isi inmatriculeze masinile in Bulgaria, acolo unde taxele sunt mai mici.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
In noua schema, nivelul de calcul va suferi modificari. Daca in prezent se inmultesc grupele de cate 200 de cm cubi cu valoarea specifica clasei de capacitate cilindrica, dupa modificarile Codului Fiscal, se vor inmulti direct centimetrii cubi cu valoarea specifica. Astfel, daca pentru un autoturism cu un motor de 1600 cm se plateste in prezent 64 de lei, daca legile vor fi aprobate, noul impozit va fi de 96 de lei!
De partea cealalta, pentru un SUV cu capacitate de 3.598 centimetri, spre exemplu, se plateste impozit de peste 1000 de euro. Odata cu noile modificari, contribuabilul ar urma sa plateasca doar 432 de lei!