Pescobar în centrul unui nou scandal! Clienții sunt nemulțumiți de noul restaurant deschis în Cluj: ”Gogule, nu așa se deschide un restaurant, fără baie, fără muzică”
Paul Nicolau și-a deschis un nou restaurant în Cluj. Clienții însă au fost nemulțumiți de servire, de aspectul localului, dar și de fructele de mare primite.
Pescobar a decis să-și extindă din nou afacerea. De data aceasta, patronul a ales Clujul. În luna septembrie a anului acesta ANPC a găsit nereguli grave în locațiile deschise de către Paul Nicolau.
Câți bani a plătit Pescobar pe amenzi?
Atunci, restaurantul său din Herăstrău a fost închis, după ce inspectorii au dat de alimente expirate, de produse ținute în condiții improprii, dar au descoperit și că locația respectivă nu avea autorizație de la primărie.
„Sunt dator și doresc să ofer o explicație atât opiniei publice, cât și mass-mediei din România: Cu bucurie pot confirma că nu s-a găsit nicio marfă deteriorată; întregul lot era în perfectă stare pentru consum. Cu toate acestea, trebuie să admit că nu am reușit să menținem temperatura corespunzătoare pe parcursul celor 60 de minute de transport de la depozitul nostru din Giurgiu până la taverna noastră din Herăstrău”,
a transmis atunci Pescobar pe pagina restaurantului.
Mai apoi, ANPC a închis și restaurantele din Snagov și Timișoara. În total, amenzile l-au costat pe Paul Nicolar 30.000 de euro, însă prejudiciul s-a ridicat la 500.000 de euro, deoarece el a trebuit să plătească în continuare salariile și cazările angajaților săi, chiar dacă locațiile sale au fost închise.
Clienții spun că fructele de mare nu sunt de calitate
Acum, odată cu noua locație inaugurată, deja clienții care i-au trecut pragul și-au spus nemulțumirile pe Google.
Aproape toți menționează faptul că locația încă nu a fost terminată 100%, coșurile de gunoi ar fi inexistente, iar fructele de mare nu ar fi de calitate așa cum se promite.
„Aspect de cantină. Restaurantul a fost deschis înainte de a fi terminate finisajele. Mobilier ieftin și nici un obiect din restaurant nu te face să te simți că ai fi într-un local de top. Grupurile sanitare nefinisate și fără accesorii, gen coș de gunoi, șervețele sau uscător.
Mâncarea acceptabilă ca și gust”, este una dintre recenziile lăsate restaurantului.
„Gogule, nu așa se deschide un restaurant, fără baie, fără muzică și cu 20 de muncitori între clienți.
Bodyguarzii ăia ce servesc? De doi lei. La Cluj într-un an ești pa”, a mai scris un alt client nemulțumit.
De asemenea, mulți au fost nemulțumiți și de faptul că rezervările lor nu au fost respectate și au fost trimiși cu nonșalanță acasă, deși au sunat cu o săptămâna înainte. Pe Tik-Tok-ul său acesta se laudă și cu faptul că în doar 4 zile de la deschidere restaurantul său a încasat 191.000
de euro.