Peste un milion de fani ai serialului “Lacrimi la Marea Neagra” au urmarit episodul de aseara, in fiecare minut al difuzarii
Kanal D, locul doi, intreaga zi, pe toate categoriile de public monitorizate
Povestea de dragoste intre Nefes si Tahir, dar si framantarile interioare ale eroinei serialului “Lacrimi la Marea Neagra” se bucura de aprecierea publicului din intreaga tara, la fiecare difuzare pe micul ecran. Episodul difuzat aseara a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in ceea ce priveste populatia din mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Cel de-al patrulea episod al serialului fenomen “Lacrimi la Marea Neagra”, difuzat in intervalul 20:00 – 23:15, a inregistrat audiente spectaculoase; cu 5,8% rating si 13,9% cota de piata, pe targetul National, si 4,9% rating si 12,5% cota de piata, pe targetul All Urban, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
In intervalul orar mai sus mentionat, o medie de peste un milion de telespectatori din intreaga tara se aflau in fata micilor ecrane, pe Kanal D, in fiecare minut al difuzarii serialului “Lacrimi la Marea Neagra”.
Minutul de maxima audienta, atins la 21:55, in momentul in care fanii serialului vizionau momentele pline de incarcatura emotionala intre Tahir si micutul Yigit, inainte ca baiatul si mama lui sa isi pregateasca fuga in Rusia,
a adunat in fata micilor ecrane peste 1.3 milioane de fani (1.321.000).Programele oferite telespectatorilor de statia Kanal D, joi, 5 septembrie, au fost urmarite de sute de mii de romani fiecare, dovada stand cifrele de audiente inregistrate. Astfel, show-ul matrimonial “Puterea Dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12.00 si 19:00, “In cautarea adevarului”, “Teo Show” si serialele turcesti “Lacrimi la Marea Neagra” si “Mireasa din Istanbul” au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public.
Pe intreaga durata a zilei de joi, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul National, 2,0% rating si 11,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,4% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial.