Podul feroviar din zona Bucurestii Noi, sau podul Constanta asa cum mai este denumt arata ca dupa bombardamnet. Pe stalpii de sustinere se vede deja fierul, iar din tavan si perete se desprind bucati mari de tencuiala.

Un adevarat dezastru este pe soseaua care trece pe sub pod. Bucatile mari de beton sunt adunate de o parte si de alta, pe marginea drumului.

Sarmele sunt cele care mai sustin placile de beton, caci tencuiala ca cazut aproape in intregime.

„Se prabuseste! Dar, nu avem bani! Este foatre periculos dar, ne riscam ce sa facem”, spune un biciclist.

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Ce făcuse șoferul strivit de tramvai în București chiar înainte de tragicul accident. ANIMAȚIE GRAFICĂ cu momentul impactului- wowbiz.ro

Nu doar soferii sunt in pericol. Peste pod, liniile ferate nu se pot traversa. Pe sub exista o urma de trotuar, acoperit de bolovani si praf.

Biciclistii si pietonii care circula prin zona spun ca isi risca viata de fiecare data.

Podul de piatra se darama si asta se vede cu ochiul liber.

Autoritatile ce fac? se intreaba totii. Am intrebat si noi la Primaria Capitalei, CFR si la Ministerul Transporturilor. Neoficial am primit cateva raspunsuri cum ca partea de sub pod ar apartine Primariei. Oficialii Primariei sustin insa ca responsabili ar fi cei de la Ministerul Transporurilor.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si