In luna februarie, Facebook a lansat sase noi feluri de a raspunde la o postare, pe langa butonul Like. Ele au fost create ca un raspuns pentru lipsa actiunii Dislike, permitand oamenilor sa isi exprime parerea in mai multe modalitati.

Insa acum, politia belgiana sustine ca reteaua de socializare le foloseste ca pe o modalitate de a colecta date despre oameni si pentru a decide cel mai bun mod pentru a-i expune reclamelor.

De aceea, pentru a-si pastra intimitatea, utilizatorii ar trebui sa evite folosirea acestora, relateaza The Independent.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Viitura care a inundat Budapesta va lovi România. Debitul Dunării este în creștere. Ce localități ar putea avea probleme- wowbiz.ro

„Iconitele nu te ajuta doar sa iti exprimi sentimentele, ci ajuta si Facebook sa testeze eficacitatea reclamelor care apar pe profilul tau”, a declarat un ofiter de politie.

Totodata, reteaua de socializare poate folosi aceste reactii pentru a vedea cand sunt intr-o stare mai buna si sa foloseasca acest lucru pentru a le prezenta anumite reclame, intr-un anumit interval de timp, a adugat acesta.

Ideea potrivit careia noile reactii Facebook sunt utile agentilor publicitari a aparut inca de cand acestea au fost lansate. Desi Facebook sustine ca a lansat aceasta optiune tocmai pentru a le permite oamenilor sa reactioneze in diferite feluri, acestea ofera informatii importante catre site.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si