Close sidebar
Close sidebar

VIDEO - Postul afectează vânzările restaurantelor. Numărul clienților scade în această perioadă

Cel mai lung post din an înseamnă o scădere în vânzări pentru unele afaceri. Restaurantele care au ca ingredient vedetă oul sau carnea înregistrează profituri mai mici în această perioadă. Sunt și localuri care profită de post și adaugă în meniu produse mâncăruri pentru cei care se abțin de la carne și lactate.

Andreea Albu,

Postul afectează vânzările restaurantelor. Numărul clienților scade în această perioadă

[Sursa foto: Captură Stirile KANAL D]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Postul  afectează din plin vânzările unei terase. Dacă într-o zi obișnuită pe grătare sfârâiau aproximativ 1.500 de mici, acum se vând cu 600 mai puțin.

Numărul clienților scade în timpul postului

"Mânănc un mic că am poftă. Soțul ține post, el mănâncă covrigei", ne spune o doamnă.

Pe măsură ce ne apropiem de Sărbătorile Pascale, tot mai mulți sunt cei care se abțin de la mâncarea "de dulce", iar vânzările scad dramatic, spune proprietarul terasei.

"În ultima săptămână, e la jumate.. dar aia e, după vine 1 mai și recuperăm", ne spune acesta.

Citeste si: VIDEO- Primăvara și-a intrat în drepturi. Vremea caldă aduce clienți la terase

Nu este singura afacere care are de suferit în această perioadă. Numărul clienților dintr-o omletărie scade în postul Paștelui.

Citeste si: Calendar ortodox 25 martie 2022: Este sărbătoare mare azi! Ce nu ai voie să faci de Buna Vestire?

Citeste si: Iasmina este adolescenta din Iași, care și-ar fi pus capăt zilelor după o ceartă cu părinții. Verișorul tinerei face declarații cutremurătoare: „A fost pedepsită”- kanald.ro

Citeste si: Andreea Nechita, fiica unui cunoscut dezvoltator imobiliar din Iași, a murit subit la doar 22 de ani! Tânăra a fost găsită fără suflare în locuința familiei sale. Cei care au cunoscut-o sunt în stare de șoc- wowbiz.ro

Citeste si: O femeie și-a drogat fetița de un an ca să câștige mai mulți urmăritori pe TikTok. Fetița a fost operată degeaba pe creier de două ori- antena3.ro

Cristina Pană manager restaurant: Se simt cam la 20% scaderile, mai ales că vedeta magazinului este oul."

Restaurante cu produse de post

Sunt, însă, și afaceri pentru care postul înseamnă profit.

Un local pregătește o ofertă variată în fiecare perioadă de post. De la mâncare gătită, la produse de patiserie, prăjituri și înghețată.

Vedetele, însă, râmân scovergile.

Citeste si: Cea mai bună mâncare de post. Reţeta rapidă de spanac cu orez

Mircea Ion proprietar scovergărie: "Noi abia așteptăm postul, că ne cresc vânzările. Dacă ar fi post în fiecare zi, ce bine ar fi.

Vânzările noastre cresc undeva la 40-45%."

Cu alte cuvinte, dacă într-o zi obișnuită se vindeau în medie 600 de scovergi, în perioada postului se vând de două ori mai mult.

Citeste si: Reteță de cornulețe de post de se topesc în gură

Și covrigăriile se bucură de succes. În acest caz, vânzările cresc cu 30%, iar în medie o persoană cumpără doi covrigi.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI