Politistul Marian Godina a distribuit pe pagina sa de Facebook o filmare din capilata in care un sofer se crede vatman. Dar cum masina sa nu e tramvai, nu are ce cauta in statie. Este obligat sa dea cu spatele de o masina de politie care apare in intersectie. Se simte cu musca pe caciula si acest sofer, stationat pe pista de biciclete.

-Ne incurca pentru ca vireaza brusc in fata, intra brusc in fata tramvaiului!

Transportul in comun din capitala este serios incurcat de soferii nedisciplinati, sustin autoritatile.

- Sunt masini care va incurca pe linia de tramvai? Foarte multe!

Asa ca s-a gasit prima solutie.

"Pe o distanta de aproape 9 kilometri, tramvaiele vor fi separate de masini. Cum se va face asta? Simplu. Prin ridicarea unor garduri din otel inalte de un metru. Valoarea proiectului este de 3,9 milioane de lei."

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Descoperirea făcută de un bărbat din Satu Mare după ce bancomatul i-a refuzat banii pe care încerca să îi depună- wowbiz.ro

Momentan, proiectul se va aplica doar pe linia tramvaiului 21, o zona foarte aglomerata.

Au mai existat idei de acest fel si in trecut. Spre exemplu, s-au montat acesti stalpi din cauciuc…

E o investitie care a inghitit sute de mii de lei. Gardul din otel e mai scump, dar mai solid. Ramane insa o intrebare. Ce se intampla in cazul unei urgente?

Proiectul presupune ca intersectiile sa ramana libere, asa ca autospecialele de urgenta vor avea acces in continuare. Iar pe liniile de tramvai ar putea sa circule si autobuzele. E suficient?

-Sunt strazile laterale si tot ies si se blocheaza. Se mai blocheaza la Tunari cu Eminescu. Cei care merg spre Romana, n-au unde sa se duca.

O intersectie blocata aglomereaza un bulevard intreg.

Sa nu uitam de lipsa semafoarelor inteligente.

Si problemele nu se opresc aici. Piste noi de biciclete inca nu au aparut. Banda unica pentru autobuze a disparut. Iar lista e lunga...

-E unul din motivele pentru care circulatia se blocheaza. Soferii parcheaza pe prima banda, si uite-asa ramane mai putin spatiu pentru celelalte masini.

Gardurile de pe sinele de tramvai ar trebuie sa rezolve o alta problema grava. Pietonii care traverseaza neregulamentar! Este principala cauza a accidentelor din capitala, spun politistii!

Cat priveste insa traficul, e greu de presupun ca aceste garduri vor elimina ambuteiajele.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si