Primăria nu va prelungi contractul de închiriere a actualului sediu din Splaiul Independenţei, pentru că sunt costuri de 280.000 de euro pe lună, prea mari pentru bucureşteni, şi deja există un debit, deoarece chiria nu a mai fost achitată în ultimele cinci luni, a declarat, luni, primarul ales al Capitalei, Gabriela Firea, precizând că, din octombrie, angajaţii ar putea reveni la sediul de pe Regina Elisabeta.

Primarul ales a al Capitalei a vizitat, luni, sediul Primăriei din Bulevardul Regina Elisabeta, care a început să fie modernizat şi consolidat în urmă cu şase ani.



"Practic, au fost şase ani de şantier la fosta clădire a Primăriei Capitalei, unde intenţionez să lucrez împreună cu angajaţii primăriei. Explicaţia este simplă: actualul spaţiu cred că este costisitor pentru nivelul de trai al bucureştenilor: 280.000 de euro pe lună chiria este o sumă importantă şi nu intenţionez să prelungesc acest contract de chirie. Le voi solicita consilierilor generali să fie de acord ca, în timpul cel mai scurt, să ne mutăm să lucrăm în acest spaţiu, mai ales că este un loc adecvat pentru o primărie generală. Mi s-a transmis că lucrările s-ar încheia la finalul lui august şi am venit să văd cu ochii mei ”, a spus Firea, potrivit news.ro.

Ea a precizat că a avut o temere în ce priveşte întoarcerea în sediul de lângă Cişmigiu, pentru că i s-ar fi transmis că va trebui să caute un alt spaţiu, deoarece nu ar încăpea toţi angajaţii, pentru că înaintea consolidării, adică în 2010, stăteau înghesuiţi.


"Eu cred că ne vom descurca şi nu va trebui să găsim un alt spaţiu, mai ales că trebuie să facem economii. Şi trebuie să facem în aşa fel încât să încăpem cu toţii. Eu am venit special astăzi (luni, n.r.) aici să văd dacă această lucrare poate fi finalizată aşa cum mi s-a transmis şi cum prevede contractul, la 30 august. Din câte îmi spun constructorii, se poate să se lucreze, din luna septembrie, în această locaţie.
Vom încerca să urgentăm cât putem de mult finalizarea lucrărilor, recepţia şi mutarea mobilierului pentru a ne muta cât mai urgent în această clădire
”, a mai spus Gabriela Firea.

Întrebată dacă suma plătită până acum pentru chiria din sediul din Splaiul Independenţei nu reprezintă un avans plătit de municipalitate în vederea achiziţionării acelui imobil, edilul ales a precizat că încă nu a avut acces la documente, dar, din câte ştie, municipalitatea nu îşi permite să cumpere acel sediu şi nici nu există posibilitatea ca banii plătiţi până acum să fie consideraţi avans.

"Din ceea ce ştiu eu, este un contract de chirie care a fost semnat acum şase ani, nu s-au mai plătit ultimele chirii, cam pe cinci luni, deci există şi un debit, s-a schimbat şi proprietarul, nu mai este firma grecească, ci a fost preluat de banca la care aveau credit. Nu cred că ne putem permite să cumpărăm acel imobil şi nu cred că există posibilitatea ca banii achitaţi până acum ca chirie să fie consideraţi ca avans pentru plata acelei proprietăţi, pentru că acest lucru nu îl doreşte banca
”, a mai spus Firea.

Managerul de proiect din partea firmei de consultanţă, Dragoş Mocanu, a declarat că aproximativ 100 de milioane de lei este costul contractului pentru refuncţionalizarea sediului de lângă Parcul Cişmigiu al Capitalei, în care intră lucrările de consolidare şi de modernizare.

Acesta a spus că lucrările vor fi finalizate până în 31 august, când va începe procesul de recepţie, iar acesta ar putea dura şi trei-patru săptămâni, având în vedere că este vorba de o clădire mare, dar că de la 1 septembrie poate începe şi transferarea mobilierului şi a documentelor.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si