Probleme la sistemul BRD. Serviciile băncii nu funcționează de 5 ore
O avarie de proporții a afectat serviciile BRD! Astfel, tranzacțiile BRD cu cardurile nu au putut fi onorate și nici serviciile de internet banking nu au fost funcționale, timp de mai bine de oră, din cauza unei pene de curent.
Mai mult, nici depunerile de bani nu au funcționat, iar acest serviciu încă este indisponibil, după cum au relatat mai mulți clienți ai băncii, potrivit fanatik.ro.
Probleme la BRD
„Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, funcționează acum normal. Platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează acum normal”, a anunțat BRD, în ciuda faptului că mai mulți clienți s-au plâns că încă există probleme cu serviciile băncii.
Defecțiunea a survenit în urma unei avarii a reţelei de electricitate, a explicat banca.
„În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă”, informase
BRD.
Serviciile de plată cu cash însă sunt căzute, de mai bine de 5 ore
Plata cu cash nu funcționează însă nici la ora scrierii acestei știri, iar angajații de la call-center-ul BRD recunosc acest lucru. Clienții au început să se plângă de serviciile BRD.
„Este a doua oară când merg astăzi la bancă pentru a depune niște bani într-un cont.
Am și sunat la call-center-ul BRD, de unde mi s-a spus că problema a fost remediată, inclusiv cea de plată cu cash.
M-am învoit de la serviciu și am mers din nou la bancă, însă, surpriză! Problema tot nu a fost remediată. Durează de mai bine de 5 ore”, ne-a declarat Dumitru Georgeta.