In articol:
Mai mult, nici depunerile de bani nu au funcționat, iar acest serviciu încă este indisponibil, după cum au relatat mai mulți clienți ai băncii, potrivit fanatik.ro.
Probleme la BRD
„Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, funcționează acum normal. Platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează acum normal”, a anunțat BRD, în ciuda faptului că mai mulți clienți s-au plâns că încă există probleme cu serviciile băncii. Defecțiunea a survenit în urma unei avarii a reţelei de electricitate, a explicat banca.
Citeste si: VIDEO| Prognoza meteo pentru luni, 16 septembrie și marți, 17 septembrie
„În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă”, informase BRD.
Citeste si: S-au trezit cu un liliac în dormitor și apoi le-a murit copilul- antena3.ro
Citeste si: Coadă de zeci de persoane la un izvor din Onești după ce locuitorii au rămas complet fără apă
Serviciile de plată cu cash însă sunt căzute, de mai bine de 5 ore
Plata cu cash nu funcționează însă nici la ora scrierii acestei știri, iar angajații de la call-center-ul BRD recunosc acest lucru.
„Este a doua oară când merg astăzi la bancă pentru a depune niște bani într-un cont.
Citeste si: O simplă aplicație de pe telefon a salvat-o din mâinile agresorului pe o tânără din Iași