Proiect inedit! Gara de Nord va fi MUTATA, iar in locul ei se va face un cartier cu cladiri de birouri si mall
Centrul de Excelenta in Urbanism "Ion Mincu" (CEP), o organizatie privata non-profit, a realizat un proiect de regenerare a Garii de Nord din Bucuresti si a zonei adiacente. Proiectul propune practic mutarea Garii de Nord la o distanta de circa 1.3
km, la nord de Podul Grant, iar aceasta ar urma sa fie legata printr-un tren de mare viteza de actuala gara.
Ce parere aveti: vi se pare mai oportun ca Gara de Nord sa ramana in centrul orasului sau sa fie mutata la periferie?
Pe spatiul eliberat de sinele de tren, dar si pe terenurile din jur, intre cele doua gari, proiectul propune construirea unui mall, cladiri de birouri, un centru de afaceri, cladiri administrative si sali de conferinte, un eco-cartier si dotari comerciale, culturale si de agrement.
Potrivit initiatorilor, proiectul poate fi finalizat in minimum 10 ani si presupune o dezvoltare urbana cu o valoare de piata finala de aproximativ 2.4 miliarde de Euro.
Obiectivele proiectului sunt:
- construirea unei eurogari moderne ca nod de transport multi-modal cu trafic feroviar international, national si regional (de naveta) si cu un tren de mare viteza;
- repararea tesutului urban sectionat de liniile de cale ferata si triajele care pornesc din Gara de Nord;
- realizarea unor traversari auto si nemotorizate est-vest, care sa lege cele doua zone ale
capitalei despartite de calea ferata;
- asigurarea conectivitatii cu orasul prin metrou, tram-tren, tramvai, autobuz, troleibuz si taxiuri;
- atragerea de investitii in Capitala si transformarea zonei intr-un motor al dezvoltarii economice si sociale;
- recuperarea si utilizarea la valoare maxima imobiliara a spatiilor in prezent ocupate de linii si instalatii feroviare;
- regenerarea urbana a zonei Gara de nord pe principiile de oras inteligent, creativ si verde.


Ce parere aveti: vi se pare mai oportun ca Gara de Nord sa ramana in centrul orasului sau sa fie mutata la periferie?
Pe spatiul eliberat de sinele de tren, dar si pe terenurile din jur, intre cele doua gari, proiectul propune construirea unui mall, cladiri de birouri, un centru de afaceri, cladiri administrative si sali de conferinte, un eco-cartier si dotari comerciale, culturale si de agrement.

 


Potrivit initiatorilor, proiectul poate fi finalizat in minimum 10 ani si presupune o dezvoltare urbana cu o valoare de piata finala de aproximativ 2.4 miliarde de Euro.Obiectivele proiectului sunt:

- construirea unei eurogari moderne ca nod de transport multi-modal cu trafic feroviar international, national si regional (de naveta) si cu un tren de mare viteza;

- repararea tesutului urban sectionat de liniile de cale ferata si triajele care pornesc din Gara de Nord;

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: VIDEO Olandezii au rămas muți de uimire când au văzut un român care a intrat cu TIR-ul pe un pod de biciclete- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro

-realizarea unor traversari auto si nemotorizate est-vest, care sa lege cele doua zone ale capitalei despartite de calea ferata;

- asigurarea conectivitatii cu orasul prin metrou, tram-tren, tramvai, autobuz, troleibuz si taxiuri;- atragerea de investitii in Capitala si transformarea zonei intr-un motor al dezvoltarii economice si sociale;

Citeste si: Care a fost reacția lui Beniamin, fostul iubit al Danei Roba, după ce aceasta s-a afișat cu un alt bărbat? "Nu mai îmi trimiteți mesaje despre Dana, că ce a făcut, ce s-a întâmplat, cu cine e în relație..."- kfetele.ro

Citeste si: Aterizare de urgență pe Aeroportul Otopeni. Una dintre pasagere, despre momentele de panică trăite la bord: "S-a și văzut fumul. Alergau prin avion și nu știau ce se întâmplă"- radioimpuls.ro

Citeste si: Un român a început să filmeze o mașină pe contrasens, în Franța. După câteva secunde, aceasta a provocat accident: Vai de capul meu- antena3.ro

- recuperarea si utilizarea la valoare maxima imobiliara a spatiilor in prezent ocupate de linii si instalatii feroviare;

- regenerarea urbana a zonei Gara de nord pe principiile de oras inteligent, creativ si verde.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si