Așa arată străzile din Capitală la ora prânzului. Aglomerație, oameni care se grăbesc să prindă mijloacele de transport în comun și români care circulă mai puțin cu mașinile tip ride-sharing, din cauza prețurilor duble de la orele de vârf.

"O cursă de 20 de lei a costat 70 de lei. Pentru zilele noastre, na, e un preț nu accesibil pentru toată lumea."

Clienții sunt de acord cu această propunere

Recent, cei de la Consiliul Concurenței au ridicat aceasta problemă, a curselor cu tarif dinamic, care ar putea să dispară în viitorul apropiat.

Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței: "E normal ca atunci când cererea e mare, să fie și prețul mai mare. Dar ce n-are logică este să suprapunem două mecanisme, atât tarif special pentru orele de vârf, cât și un tarif dinamic suplimentar. Companiile trebuie să aleagă: ori ai un tarif pentru orele de vârf, ori ai un tarif dinamic."

Citeste si: Întâmplare șocantă: o adolescentă de 15 ani a căzut de la etajul al patrulea al unui bloc din Bucureşti

Propunerea le convine clienților, care nu de puține ori au plătit tarife de coșmar.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Citeste si: Rusia relansează mașinile sovietice Moskvich în uzina Renault din Moscova. Aici erau produse modelele Logan și Duster

"Da, mi se pare ok, pentru că măcar să știi așa o chestie, nu mai deschizi aplicația și zici "hai că sper să nu fie scump" măcar știi exact orele și o să le eviți, când știi că sunt scumpe prețurile."

Se lucrează la sancționarea șoferilor care anulează

În plus, se lucrează și la sancționarea șoferilor de ride-sharing care anulează cursele după ce le-au acceptat.

Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței: "Dacă un client anulează o cursă, în unele situații e penalizat, da, deci suportă o pagubă, în timp ce conducătorul auto dacă anulează cursa nu are nicio sancțiune. Ar trebui ca în unele situații și conducătorul auto să fie cumva penalizat dacă nu-și onorează promisiunea față de călător și anulează cursa."

Citeste si: Ce a transmis Poliția Capitalei în cazul femeii care își brusca copilul în parc. Starea în care a fost găsită fetița

În timp ce clienților li se pare corectă propunerea autorităților, șoferilor de ride-sharing... nu.

Citeste si: Veste excelentă pentru femeile din țara noastră! Cine poate ieși mai rapid la pensie- kfetele.ro

Citeste si: Momentul tragic în care o tânără influenceriță de 24 de ani și-a pierdut viața sub privirile îngrozite ale prietenei sale- radioimpuls.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Piața locală de ride-sharing reprezintă 21% din piața totală de transport urban privat, conform unui studiu realizat de PwC România.

Citeste si: Un băiat de 17 ani din Rodna a încercat să se sinucidă cu arma de vânătoare a tatălui său

Materialul complet îl puteți urmări în cadrul jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00. 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si