Euro 2016 a fost o afacere bună pentru Pro TV. Postul a încasat din publicitate de două ori mai mulţi bani decât a dat pentru a cumpăra drepturile de difuzare ale Campionatului European, potrivit paginademedia.ro. Pornind de la audienţa partidelor difuzate, Paginademedia.ro a calculat ce încasări au adus meciurile de fotbal. Estimările Paginademedia.ro indică încasări din publicitatea meciurilor în jur de 4,5 milioane de euro. Din aceşti bani, 1,2-1,3 milioane de euro au venit de la trei meciuri ale naţionalei. Din celelalte partide, Pro TV a scos din publicitate 3,2-3,3 milioane de euro, noteaza sursa citata.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un bărbat a fost operat de cancer de prostată, însă medicii i-au amputat brațul- antena3.ro

Citeste si: Boala care a ucis deja peste 1.000 de persoane. Sunt temeri că se poate ajunge la o „pandemie mai gravă” decât cea de COVID- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si