Principalele magazine online din ţara noastră au început să ofere servicii de tip livrare în câteva ore, contra cost, deocamdată doar în Bucureşti, în încercarea de a oferi clienţilor posibilitatea de a intra cât mai rapid în posesia produselor, noteaza capital.ro. Un cumpărător online a făcut anul trecut, în medie, 8,2 achiziţii pe an, în uşoară creştere faţă de anul 2014 când media era de 8,1 şi faţă de anul 2013 când cifra era de 7,9 achiziţii/an, conform statisticilor GPeC.

De asemenea, se estimează că din cele 5.000 de magazine online active în peisajul e-commerce românesc, aproximativ 200 sunt afaceri medii şi mari, adică depăşesc cel puţin pragul de un milion euro cifră de afaceri anuală. Deoarece trăim în secolul vitezei, clienţii vor ca totul să se întâmple cât mai rapid. Potrivit Revistei Capital, ceştia nu se mai uită doar la preţ atunci când cumpără, ci încep să se orienteze către calitatea serviciilor şi către serviciile post-vânzare, către timpul de răspuns rapid din partea comerciantului. Cele mai importante magazine online din ţara noastră au luat în seama cererile clienţilor şi au început să ofere servicii de livrare în aceeaşi zi, iar unele dintre ele oferă chiar livrarea într-o oră, cu anumite condiţii.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Dunărea a inundat Budapesta și încă nu a ajuns viitura maximă. Orban: „Ne-am pregătit pentru un nivel al apei de 9 metri”- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si