Povestea acestui call-center medical destinat parintilor a inceput in urma cu 3 ani la Cluj.

"Cand nu stii ce sa faci, fa bine“, spune Cristina Grigore, directorul executiv al Fundatiei Parinti din Romania. Ea e „mama“ Peditel. Despre acest serviciu, Cristina povesteste ca 11 doctori cu specializari in pediatrie preiau apeluri, ii asculta pe parinti, ii calmeaza deoarece unii plang nestiind ce sa faca. „Peditel are 3 ani in 14 ianuarie 2017, atunci a fost primul apel.

Cu Peditel am incercat sa reactivam, sa reluam legatura fireasca care trebuie sa existe intre medic si parinte in ce priveste in primul rand comunicarea “, spune Cristina.

„Este foarte important sa inteleaga oamenii ca noi nu suntem o alternativa pentru 112. Noi suntem sunati atunci cand parintele constata ca are o problema medicala care este non-urgenta “, adauga Cristina Grigore.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

„Din octombrie 2016 am depasit 3.000 de apeluri pe luna. Pana-n septembrie 2016, media apelurilor era de 60 pe zi, in octombrie- 91, in noiembrie- 99, iar in decembrie 2016 – 135 de apeluri “, explica „mama“ Peditel.


Citeste mai mult despre acest serviciu pe adevarul.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si