Gheorghe Burnei si-a angajat o agentie de PR pentru a-si spala imaginea! Medicul a demarat o campanie agresiva prin intermediul specialistilor in comunicare
Gheorghe Burnei si-a angajat o echipa de PR pentru a-i curata imaginea dupa scandalul in care a fost acuzat ca a facut experimente pe copii.
„De azi il sprijinim pe renumitul chirurg ortoped sa-si spuna povestea. Suntem pregatiti sa infruntam toate acuzele grupului infractional care l-a vrut inlaturat cu orice pret, pentru ca noi, echipa de la „More than PR”, suntem de partea adevarului”. Acesta a fost mesajul care a socat intreaga industrie a publicitatii din Romania. Din acest moment, Gheorghe Burnei are cativa profesionisti de partea lui, pentru a-si recapata prestigiul.
Prima actiune luata de agentia de PR este deschiderea unui cont pe Facebook cu numele lui Gheorghe Burnei, unde „motto”-ul este: „Medicina este cea mai nobila arta”. Pagina a fost deschisa in urma cu 3 zile. Postarile de aici sunt pozitii personale atribuite lui Gheorghe Burnei, dar si declaratii si articole de presa in favoarea profesorului de la Spitalul „Marie Curie”.
Mihaela Petrovan, managerul agentiei, sustine ca aceasta campanie este una facuta pro-bono, bazata doar pe convingerea ca Gheorghe Burnei este nevinovat.
In ultimele ore, pe pagina de Facebook a agentiei precum si pe blogurile de specialitate au aparut zeci de mesaje de indignare pentru gestul firmei de PR de a-i sari in ajutor lui Burnei.
Ieri, Curtea de Apel Bucuresti a decis ca Gheorghe Burnei nu mai are voie sa opereze intr-un spital de stat.
Decizia este definitiva.