Scandalul merge mai departe cu Tarom! Pasagerii romani, uitati de tot in Amsterdam - Nu le-a zis nimeni ca urmeaza sa vina o alta aeronava sa ii ia
Ar fi de ras, daca n-ar fi de plans! In 2017, companie de stat Tarom si-a uitat in Amsterdam pasagerii unui zbor anulat din cauza unei defectiuni tehnice. Nu le-a spus nimeni ca dimineata va veni o alta aeronava sa ii recupereze, asa ca au ramas dormind in hotelul de langa aeroport.
"Eu sunt roman plecat la munca si vreau sa ajung acasa la familie. Cand ajung?"
"Vrem si noi sa vorbim cu cineva de la Tarom. Chemati reprezentantul aici!" "Scrie foarte clar "de luni pana vineri", unde sa sunam? Va rog frumos sa nu mai filmati! Cum sa nu mai filmam? Adica, eu sunt de 12 ore in aeroport si imi spuneti sa nu mai filmez?"
Scenele sunt filmate pe aeroportul din Amsterdam. 120 de pasageri romani, printre care multi copii, au trait clipe de cosmar, dupa ce cursa Tarom, care ar fi trebuit sa plece ieri seara spre Bucuresti a ramas intepenita la sol.
"Nu prea ni s-a spus nimic din avion."
"De doua ori a intrat capitanul in legatura cu noi si ne-a spus ca e o situatie tehnica, trebuie sa o remedieze, sa adauge azot in amortizorul trenului de rulare"
"Dupa care au mai trecut sa zicem vreo 20 de minute si ne-au anuntat ca aceasta operatie nu poate fi facuta cu noi la bord si ca ne roaga frumos sa debarcam avionul si sa ne indreptam la alta poarta"
Atunci a inceput haosul. In aeroport nu mai era niciun reprezentant al Tarom, iar angajatii i-au plimbat pe bietii oamenii de la o poarta la alta, fara sa le dea lamuriri. I-a informat doar ca a fost anulata cursa si i-a sfatuit c-ar fi bine sa se duca la un hotel pana cand o alta aeronava va veni sa ii recupereze.
"Eu nu pot sa va asigur hotel.
Nu dvs, reprezentantul Tarom. Multi nu stiu unde sa plece. Pe taxi dau o gramada de bani pana la hotel"
"Eu acuma ce fac? Ma duc sa iau taxiul, ma duce la hotel, nu stiu care hotel... Si cand ma intorc? Adica, urmatorul zbor... Eu cand ajung acasa?"
"Pana la urma ne-au scos afara din terminal si am ramas in partea de intrare in aeroport, unde era frig si un burger care, la un moment dat, s-a inchis"
Spre dimineata a fost trimisa o aeronava goala de la Bucuresti, care sa ii preia. Culmea e ca si aceasta avea defectiuni tehnice si a plecat cu o ora intarziere. Chiar si asa, 6 pasageri au fost uitati in Olanda. S-au dus sa se odihneasca la un hotel de langa aeroport, dar nimeni nu le-a dat de stire si lor ca ora de zbor s-a modificat peste noapte. Altii se plang ca le-au fost pierdute bagajele.
"Ii intrebam pe oameni cum o sa afle cei care au plecat la hotel. Ca daca vin la 8.30 in aeroport, pierd avionul, ca noi la 8.30 am decolat, astazi"
"Mie mi se pare absurd ca in 2017 sa spui ca nu poti sa ajungi la niste oameni, din moment ce vorbim de trafic aerian totusi"
"Directorul general al companiei TAROM a discutat cu cei 6 pasageri care au ramas la Amsterdam, asigurandu-i ca va cauta rute alternative pentru a-i transporta cat mai repede posibil catre Bucuresti."
Totodata, reprezentantul companiei aeriene in Amsterdam a fost demis, insa asta nu rezolva problemele cu care se confrunta Tarom.
Flota invechita face ca intarzierile sa fie din ce in ce mai multe. In luna august a acestui an, nu mai putin de 10 zboruri au fost afectate de defectiunile tehnice. Recent, alti pasageri Tarom, printre care si demnitari, au ramas 12 ore in Bruxelles, dupa ce aeronava cu care ar fi trebuit sa se intoarca la Bucuresti a fost anulata!